« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu

Kondomioppia nuorille, tärkeääkö?
Olen opettanut biologiaa ja terveystietoa yläkoululaisille monen vuoden ajan ja kondomin käytön opettaminen on ollut osa 8. luokan terveystiedon kurssia niin kauan kuin muistan. Aloittaessani seksuaalineuvojan opintoihin liittyvää opinnäytetyötä kondomin käytön ohjeistuksesta, ajattelin, että kaikki tietävät miten kondomin käyttöä opetetaan … Lue loppuun →
Ovatko perhevapaat vain työmarkkina-asia?
Onko perhevapaiden uudistaminen pelkästään työmarkkina-asia? Onko kyse vain työllisyydestä ja tasa-arvosta vai myös lasten hyvinvoinnista? Vähentääkö uudistus lapsiköyhyyttä vai lisääkö? Miten erilaiset tavoitteet ja monimuotoisten perheiden tarpeet yhteen sovitetaan? Tätä soisin budjettiriiheen pian kokoontuvien ministereiden miettivän. Hesari otsikoi äskettäin sovun … Lue loppuun →
Ajatuksista on matkaa tekoihin
Moni ihminen on joskus pelännyt omia ajatuksiaan ja tunteitaan. Toisinaan ajatuksia voi jopa säikähtää ja ahdistua siitä, mitä mielessä on. ”Enkö rakasta kumppaniani, kun ajattelen näin?” ”Voisinko satuttaa jotakuta, kun olen niin vihainen?” Silloin voi olla vaikea rauhoittaa omaa itseä, … Lue loppuun →

23.8.2017 klo 14:54:22