Poikien ja nuorten miesten tiimi etsii työntekijää

9.6.2017

HAUSSA ASIANTUNTIJA POIKAERITYISEEN TYÖHÖN

Hei oletko ennakkoluuloton, innovatiivinen ja huumorintajuinen sekä kiinnostunut tekemään tärkeää työtä. Haluamme sinut tiimiimme.

Väestöliiton Pojat ja nuoret miehet tekee työtä kohderyhmänsä elämänhallinnan, aikuiseksi kasvamisen ja ihmissuhdetaitojen parantamiseksi.

Tarkoituksenamme on tukea ja auttaa valtakunnallisesti poikia ja nuoria miehiä heidän elämänhallinnassaan, etenkin seksuaalisuuden ja tunnetaitojen hallinnan asioissa. Pääasiallisina toimintoina ovat Poikien Puhelin, jossa kohdataan ja autetaan poikia välittömästi heille sopivalla tavalla sekä Poikien Puhelin- chat sekä You Tube -videot.
Toiminnan päärahoittajana on STEA.

Haemme Väestöliiton Pojat ja nuoret miehet -tiimiin

NUORTEN ASIANTUNTIJAA

Haemme toimintoon määräaikaista työntekijää (ajalle 1.8.2017- 31.8.2018). Työnkuvana on toimia Poikien Puhelimen tiimin jäsenenä ja muissa toiminnon työtehtävissä. Työt painottuvat aluksi Poikien Puhelimeen ja chat-vastaamiseen. Työt alkavat 1.8 tai sopimuksen mukaan. Haastattelut tapahtuvat 27-28.6.2017

Edellytämme hakijoilta soveltuvaa ammatillista koulutusta tai korkeakoulutusta. Kokemus työstä lasten ja nuorten kanssa tai nuorten seksuaalisuuden tai aggressionhallinnan parissa katsotaan eduksi. Hyvä englannin ja ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Sosiaalisen median hallinta on plussaa. Ei haittaa, vaikka näitä kaikkia taitoja ei olisikaan. Koulutamme sinut työhön.

Hakemukset 21.6  mennessä osoitteeseen Väestöliitto ry, Kalevankatu 16 A, 00100 Hki. Kuoreen merkintä ”Asiantuntija Poikien Puhelimeen”. Hakemuksen voi toimittaa myös sähköpostilla henkilöstösihteeri Helena Alenille, helena.alen@vaestoliitto.fi

Lisätietoja työtehtävistä antavat Poikien Puhelimen esimies Miguel Reyes 040 163 1957, miguel.reyes@vaestoliitto.fi

Poikien ja nuorten miesten tiimi etsii työntekijää