Haemme kahta suunnittelijaa digiuudistuksen käytännön työhön

5.9.2017

KAKSI SUUNNITTELIJAN TEHTÄVÄÄ

Väestöliitossa toteutetaan palvelujen digitalisaation uudistusta. Haemme kahta kokopäiväistä suunnittelijaa määräaikaiseen työsuhteeseen vuoden 2017 loppuun asti. Työ alkaa heti. Toinen suunnittelija toimii Perhetoiminnoissa ja toinen Nuorten ja parien toiminnoissa.

Odotamme hakijalta vähintään ammattikorkeakoulu- tai vastaavaa tutkintoa, ymmärrystä ja osaamista verkkotyöstä, digitaalisista tietosisällöistä, tiedonhausta, asiasanoituksesta ja verkkoalustalla toimimisesta. Myös opintojen loppuvaiheessa olevat hakijat huomioidaan. Katsomme eduksi perhe-, vanhemmuus-, monikulttuurisuus-, nuoriso- tai parisuhdetyön sisällöllisen osaamisen sekä kokemuksen digitaalisesta viestinnästä.  Suunnittelijan tehtäviin kuuluu erityisesti verkkotoimintojen materiaalien sisällöllinen muokkaaminen, asiasanoittaminen ja materiaalien siirtäminen (mm. verkkoluennot, verkkokurssit, videot, tekstit, artikkelit) uudelle palvelunalustalle.

Palkka: 2700€/kk.

Hakemus sekä CV lähetetään sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@vaestoliitto.fi . Hakuaika päättyy 12.9.2017 klo 24.00. Haastatteluihin valituille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Heidät haastatellaan torstaina 19.9.2017.

Lisätietoja tehtävistä antavat sähköpostitse Perhetoimintojen johtaja Minna Säävälä sekä Nuorten ja Parien toimintojen johtaja Tuija Rinkinen (etunimi.sukunimi@vaestoliitto.fi).

Haemme kahta suunnittelijaa digiuudistuksen käytännön työhön