Nuori mies: osallistu kyselyyn hyvinvointipalvelujen tarpeesta!

9.10.2017

Hei 18 - 30-vuotias mies! Osallistu kyselyyn ja leffalippupakettien arvontaan!

Vastaa Väestöliiton nuorille miehille (18 - 30-vuotiaille) kohdistettuun kyselyyn, niin voit osallistua samalla leffalippupakettien arvontaan.

Kyselyn tarkoituksena on selvittää, mitkä asiat nuoria miehiä askarruttavat ja mitä hyvinvointipalveluja he kaipaisivat, ja minkälaisten kanavien kautta heidät voisi parhaiten tavoittaa. Tavoitteenamme on kehittää nuorille miehille suunnattuja toimintojamme ja palvelujamme. Kysely toteutetaan yhteistyössä Haaga-Helia ammattikorkeakoulun kanssa.

Kyselyyn vastaaminen kestää noin 5 minuuttia. Vastauksistasi saamme arvokasta tietoa palvelujemme kehittämiseksi. Tutkimuksen tulokset ovat luottamuksellisia.

Vastaathan kyselyyn viimeistään su 22.10.2017.

Linkki kyselyyn: https://www.webropolsurveys.com/S/8F56F3D1FCC8433A.par

Arvomme kahdeksan leffalippupakettia, joissa kussakin on kaksi leffalippua. Jos haluat osallistua arvontaan, lisää yhteystietosi kyselylomakkeen loppuun. Yhteystiedot eivät ole yhteydessä vastauksiin. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti voitoista.

Kyselyä jaetaan Väestöliiton ja sen jäsenenä olevien opiskelijajärjestöjen sekä Haaga-Helian opiskelijoiden ja opettajien kautta. Tutkimuksen tuloksia käytetään luottamuksellisesti henkilötietolain edellyttämällä tavalla.

Kiitos osallistumisestasi kyselyyn!

Nuori mies: osallistu kyselyyn hyvinvointipalvelujen tarpeesta!