Asiantuntija haussa

1.2.2018

Väestöliiton Nuorten ja parien toiminnot hakee asiantuntijaa

Väestöliitto on valtakunnallinen hyvinvointialan järjestö ja ihmisoikeustoimija. Lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin lisäämien, vanhemmuuden ja parisuhteiden tuki sekä yhteiskunnan moninaisuuden arvostaminen ovat tärkeä osa työtämme. Toimimme seksuaaliterveyden ja –oikeuksien puolesta sekä Suomessa että kansainvälisesti. Olemme yhteiskunnallinen vaikuttaja, luotettava tutkija sekä palveluiden tuottaja. Väestöliitossa noudatetaan työn ja perheen yhteensovittamisen periaatteita.

Väestöliitto ja Jääkiekkoliitto ovat aloittaneet tammikuussa 2018 yhteishankkeen, jonka päämääränä on vähentää seksuaalisen häirinnän, väkivallan ja kiusaamisen kokemuksia urheiluharrastusten parissa. Väestöliitto perustaa auttavan palvelun urheileville nuorille sekä heidän vanhemmilleen. Palvelu sisältää sekä puhelin- että verkkoauttamista. Asiantuntija toimii osana nuorten tiimiä.

Asiantuntijan tehtäviin kuuluvat palvelukokonaisuuden suunnittelu sekä lanseeraaminen, auttamistyö puhelimessa ja verkossa, muun muassa turvataitomateriaalin tuottaminen sekä koulutuksia että verkkosivustoa varten, verkkosivuston ylläpito ja päivittäminen, lajiliittojen toimihenkilöiden kouluttaminen sekä seurannan ja raportoinnin toteuttaminen.

Hakijalta edellytämme tehtävään soveltuvaa koulutusta: ammattikorkeakoulu- tai korkeakoulututkinto – sosiaali-, terveys- tai humanistinen ala. Eduksi katsotaan seksologinen koulutus, asiantuntijuus esimerkiksi päihde- ja mielenterveyskysymyksissä, verkkoauttaminen- ja puhelintyökokemus.

Työ on kokopäiväinen, alkaa mahdollisimman pian ja kestää vuoden 2020 loppuun asti. Työ on iltapainotteista (klo 18 asti).

Hakemus palkkatoiveineen sekä CV lähetetään sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@vaestoliitto.fi. Hakuaika päättyy sunnuntaina 11.2.2018 kello 23.59.  Haastattelut järjestetään 14.2. ja 15.2. 2018

Lisätietoja antavat Nuoret ja Parit toimintojen johtaja Tuija Rinkinen puh. 050 590 3571 tiistaina 6.2.2018  klo 12-13, perjantaina 9.2.2018 klo 10-11 tai sähköpostilla (etunimi.sukunimi(at)vaestoliitto.fi) sekä erityisasiantuntija Kirsi Porras puh. 050 302 5942 torstaina 8.2.2018 klo 14-16 tai sähköpostilla (etunimi.sukunimi(at)vaestoliitto.fi).

Asiantuntija haussa