Haemme viestinnän harjoittelijaa

6.2.2018

Väestöliitto on valtakunnallinen hyvinvointialan järjestö ja ihmisoikeustoimija. Tavoitteenamme on edistää nuorten ja perheiden hyvinvointia, vahvistaa vanhemmuutta ja parisuhteita sekä suomalaisen yhteiskunnan moninaisuutta. Toimimme perheiden ja koko väestön seksuaaliterveyden ja –oikeuksien puolesta sekä Suomessa että kansainvälisesti. Olemme yhteiskunnallinen vaikuttaja, luotettava tutkija sekä palveluiden tuottaja. Jalkautamme toimintaamme ja teemme sitä tunnetuksi tiedottamalla, kouluttamalla ja julkaisemalla toimialaamme liittyviä materiaaleja erityisesti verkkoympäristössä.

Etsimme Väestöliiton viestintätiimiin korkeakouluharjoittelijaa kevääksi ja toista syksyksi. Harjoittelun edellytyksenä on yliopiston/korkeakoulun harjoittelutuki, mutta Väestöliitto maksaa erillisen korvauksen yhdeltä kuukaudelta.

Harjoittelijan keskeisiin tehtäviin kuuluvat Väestöliiton uusien verkkosivujen rakentamisessa avustaminen, intrasivujen ja somekanavien päivittäminen, uutiskirjeiden toimittaminen, media- ja muiden tilaisuuksien järjestelyissä avustaminen, Väestöliiton tiimien viestinnän tukeminen ja muut viestinnän tehtävät.

Työtehtävät edellyttävät suomen kielen hallintaa, keskeisten ohjelmistojen ja digiympäristön työkalujen ja toiminnan hyvää osaamista. Muu kielitaito ja graafinen osaaminen ovat eduksi. Harjoittelijalta toivomme reippautta, oma-aloitteisuutta, tiimityökykyä ja hyviä sosiaalisia taitoja. Harjoittelijan tehtäviin sopivia koulutusaloja ovat esimerkiksi valtio- ja yhteiskuntatieteellinen ja kauppatieteellinen.

Hakemukset ansioluetteloineen pyydetään lähettämään osoitteeseen jaana.syrjala(at)vaestoliitto.fi 28.2. mennessä. Lisätietoja harjoittelusta saa sähköpostitse samalta henkilöltä 16.2. asti.

Haemme viestinnän harjoittelijaa