Haemme viestinnän harjoittelijaa

18.3.2019

Väestöliitto hakee viestinnän harjoittelijaa syksyksi 2019. Keskeisiin tehtäviin kuuluvat Väestöliiton nettisivujen ja some-kanavien päivittäminen, sisältömarkkinointi somessa, videoiden teko ja editointi, uutiskirjeiden toimittaminen, mediatilaisuuksien ja muiden tilaisuuksien järjestelyissä avustaminen ja muut viestinnän tehtävät.

Työtehtävät edellyttävät suomen kielen hallintaa, keskeisten ohjelmistojen ja digiympäristön työkalujen ja toiminnan hyvää osaamista. Muu kielitaito ja graafinen osaaminen ovat eduksi. Harjoittelijalta toivomme luovuutta, oma-aloitteisuutta, tiimityökykyä ja hyviä sosiaalisia taitoja. Harjoittelijan tehtäviin sopivia koulutusaloja ovat esimerkiksi valtio- ja yhteiskuntatieteellinen sekä kauppatieteellinen.

Ajankohta: Syksy 2019, mieluiten syys-marraskuu, 3 kk
Palkka: Harjoittelun edellytyksenä on yliopiston/korkeakoulun työnantajalle maksama harjoittelutuki. Harjoittelijalle maksetaan Kelan suosituksen mukainen vähimmäispalkka.

Hakemukset ansioluetteloineen pyydetään lähettämään 3.5. mennessä osoitteeseen jaana.syrjala[at]vaestoliitto.fi. Lisätietoja samalta henkilöltä sähköpostitse 18.4. asti.

Väestöliitto on sosiaali- ja terveysalalla toimiva asiantuntijajärjestö. Edistämme toiminnallamme nuorten ja moninaisten perheiden hyvinvointia, monikulttuurisuutta ja seksuaaliterveyttä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Toimintamme perustuu ihmisoikeuksien kunnioittamiseen ja vahvistamiseen.

Väestöliitto palvelee, tutkii, kehittää ja vaikuttaa. Tarjoamme eri-ikäisille ihmisille monenlaisia verkkopalveluja Hyvä Kysymys -palvelualustalla (hyvakysymys.fi). Väestöliiton Väestöntutkimuslaitos tutkii perheitä ja syntyvyyttä, parisuhteita ja seksuaalisuutta sekä maahanmuuttoa. Väestöliitto toimii myös yhteiskunnallisena vaikuttajana ja tekee toimintaansa tunnetuksi tiedottamalla, kouluttamalla ja julkaisemalla materiaaleja.

Haemme viestinnän harjoittelijaa