Palvelumme ja tapahtumamme Helsinki Pride -viikolla

24.6.2019

Väestöliitto on mukana Helsinki Pride -viikolla 2019 tarjoamalla palveluja ja tietoa sateenkaarevista teemoista sekä osallistumalla viikon huipentavaan kulkueeseen lauantaina.

Väestöliiton nuorisotyöryhmä järjestää keskustelupaneelin aiheesta Nuorten esteetön yhteiskunta. Tervetuloa Helsingin kaupunginmuseoon tiistaina 25.6. klo 16-18!

Käy netissä katsomassa www.vaestoliitto.fi/nuoret ja osallistu vaikka seksuaalineuvontachattiin, joka on tarkoitettu alle 20-vuotiaille nuorille. Osoitteessa www.hyvakysymys.fi on laaja nettipalveluiden valikoima ja paljon tietoa. Rohkeasti tutkimaan!

Poikien Puhelin on auki koko viikon ja läpi kesän. Voit soittaa numeroon 0800 94 884 joka arkipäivä klo 13-18 tai chattailla asiantuntijoittemme kanssa arkisin klo 13-15 osoitteessa www.poikienpuhelin.fi.

Nuorten Väestöliiton Instagramissa on koko Pride-viikon ajan esillä sateenkaarevia teemoja. Sieltä löydät mm. tietoa muunsukupuolisuudesta sekä nuorten deittivinkkejä. Tsekkaa myös @poikienpuhelin, @hurmalehti.fi ja tietysti @vaestoliitto ja käväise myös Facebookin, Twitterin ja LinkedInin puolella seuraamassa keskusteluja ja vinkkejä.

Helsinki Pride -kulkue kokoontuu on lauantaina 29.6. alkaen klo 11 Senaatintorilla. Kulkue lähtee klo 12.00 ja seuraa reittiä Senaatintori > Aleksanterinkatu > Eteläesplanadi > Kasarmikatu > Neitsytpolku > Kaivopuisto. Kaikki mukaan!

Hyvää Pride-viikkoa!

Palvelumme ja tapahtumamme Helsinki Pride -viikolla