Väestöliiton kehitysyhteistyö painottuu seksuaaliterveyden ja -oikeuksien maailmanlaajuiseen edistämiseen.

Näiltä sivuilta löydät tietoa kehitysyhteistyöhankkeesta Nepalissa.

Sivuilla voit myös tutustua Väestöliiton vaikuttamistyöhön.

Lisäksi voit tutustua maksuttomiin materiaaleihin. Niistä löydät ajankohtaista tietoa muun muassa naisten ja nuorten oikeuksista ja maailman väestön tilasta.

Toteutuvatko seksuaalioikeudet koulussasi? Printtaa Checklist tästä.

Uusi infograafi: Nuoret ja Agenda 2030

24.11.2016
YK:n uusia kestävän kehityksen tavoitteita ei saavuteta, jos nuoria ei oteta kehityksen keskiöön.

#lahjoituslauantai 26.11. - Väestöliitto mukana auttamisen liikkeessä!

23.11.2016
Lahjoituslauantai on helsinkiläisen äidin aloitteesta syntynyt liike, joka on inspiroitunut kansainvälisestä Giving Tuesday:stä. Liikkeen ajatuksena on tarjota järjestöille mahdollisuus edistää suomalaista lahjoituskulttuuria hyödyntämällä sosiaalisen median voimaa. Lahjoituslauantailla halutaan muistuttaa ihmisiä siitä, että pienilläkin avunteoilla on merkitystä.

Väestöliiton tamponiportti muistutti tärkeästä asiasta: Katso kuvat!

1.11.2016
Väestöliitto teki Halloweenina tamponiportin, jonka tarkoituksena oli herättää keskustelua kuukautisista. Kun menkoista puhutaan, tabut ja myytit katoavat.

Haluan tilata kerran kuussa ilmestyvän uutiskirjeen, johon on koottu tärkeimmät seksuaaliterveyteen ja -oikeuksiin liittyvät uutiset maailmalta.