« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu » Kehitysyhteistyö

Kehitysyhteistyö

Väestöliiton kehitysyhteistyö painottuu seksuaaliterveyden ja -oikeuksien maailmanlaajuiseen edistämiseen.

Näiltä sivuilta löydät tietoa kehitysyhteistyöhankkeista Afganistanissa, Nepalissa ja Tadzikistanissa sekä Malawissa ja Keski-Aasiassa.

Sivuilla voit myös tutustua Väestöliiton vaikuttamistyöhön.

Toteutuvatko seksuaalioikeudet koulussasi? Printtaa Checklist tästä.

Uusi podcast-sarja seksuaalioikeuksista

15.5.
Väestöliitto on julkaissut uuden podcast-sarjan Sexual Rights Q&A –kysymyksiä ja vastauksia seksuaalioikeuksista.

Tule: Seksuaalioikeudet ja EU -tilaisuus 7.5. klo 16.30-18.00

27.3.
Tervetuloa Eduskunnan seksuaalioikeudet- ja kehitysryhmän ja Väestöliiton tilaisuuteen! SEKSUAALIOIKEUDET JA EU: Miten seksuaalioikeuksien vastainen takaisku näkyy Euroopan unionin arjessa? Millaisia keinoja europarlamentaarikoilla on taistella seksuaalioikeuksien vastaista liikettä vastaan? Uhkaako liike myös Suomea? Miten kansalaiset voivat vaikuttaa Euroopan tilanteeseen?

Haluan tilata vähintään kerran kuussa ilmestyvän uutiskirjeen, johon on koottu tärkeimmät seksuaalioikeuksiin liittyvät uutiset maailmalta.

Rekisteriseloste

Väestöliitolla on useita erilaisia uutiskirjeitä, joissa kerrotaan Väestöliiton toiminnasta ja toiminnan aihealueita. Uutiskirjeissä voidaan lähettää myös kutsuja Väestöliiton järjestämiin tilaisuuksiin ja kerätä palautetta Väestöliiton toiminnasta.

Uutiskirjeiden osoiterekisterit koostetaan henkilöistä, jotka ovat tilanneet uutiskirjeitä, jotka ovat Väestöliiton yhteistyökumppaneita tai jotka ovat asemansa ja toimensa kautta tekemisissä Väestöliiton teemojen kanssa.

Kaikki uutiskirjeet voi perua niiden lopussa olevien linkkien kautta.

Uutiskirjeiden rekisteriseloste

20.5.2019 klo 22:07:52