Usein kysyttyä

Miten tilaan Kotisisaren?

Tee tilaus palvelunumeroomme 020 799 5656, arkisin klo 8-16 ja juhlapyhien aattoina klo 8-13. Voit myös tiedustella mahdollisuudesta tilausten tekemiseen internetissä kotisivujemme kautta.

Voinko tilata Kotisisaren jo samaksi päiväksi?

Aina kannattaa soittaa ja kysyä, koska on mahdollista, että saamme järjestettyä hoitajan nopeallakin varoitusajalla. Muussa tapauksessa sitovat tilaukset olisi hyvä tehdä noin viikkoa ennen toivottua hoitoaikaa.

Mihin vuorokaudenaikaan Kotisisaren voi tilata hoitamaan lapsia?

24/7 eli järjestämme hoitajia tarpeesi mukaan jokaiselle viikonpäivälle ja kaikkina vuorokaudenaikoina. Joten myös yöhoito on mahdollista.

Minkä ikäisiä lapsia Kotisisaret hoitavat?

Hoidamme kaiken ikäisiä lapsia vauvasta kouluikäisiin. Hoitajamme ovat lastenhoidon ammattilaisia, jotka osaavat huomioida myös lasten erityistarpeet.

Saammeko aina saman Kotisisaren?

Sinulla on mahdollisuus esittää toiveesi tutusta hoitajasta. Emme voi luvata, että toivottu hoitaja on vapaana juuri asiakkaan tarvitsemana aikana. Mutta pyrimme hoitajien mahdollisimman vähäiseen vaihtuvuuteen.

Mitä Kotisisaren työtehtäviin kuuluu?

Tilausta tehdessäsi on tärkeää, että kerrot millaista apua tarvitset. Hoitajien tehtäviin kuuluvat ikätasoinen lastenhoito ja lapsiperheen päivittäiset askareet. Pienten lasten päiväuniaikaa voidaan hyödyntää kodinhoidollisiin tehtäviin.

Kotisisaresta voit tilata myös kotipalvelua, jolloin työtehtävät painottuvat kodinhoidollisiin töihin.

Voiko Kotisisar ulkoilla lastemme kanssa?

Kyllä. Hoitajat ulkoilevat lasten kanssa sinun toiveidesi mukaisesti.

Voiko Kotisisar hakea lapsemme päiväkodista, kerhosta tms.?

Kyllä. Hoitajat voivat hakea lapset kävellen tai julkisia kulkuneuvoja käyttäen.

Voiko Kotisisar kuljettaa perhettämme autolla?

Ei. Hoitaja ei voi kuljettaa perheenjäseniä omalla eikä perheenne autolla.

Mikä Kotisisaressa maksaa?

Hoitajamme ovat ammatti-ihmisiä, jotka saavat työstänsä asianmukaisen palkan. Työnantajana huolehdimme kaikista työnantajakustannuksista. Koulutamme hoitajiamme säännöllisesti sekä heille tarjotaan ulkopuolista työnohjausta. Työntekijämme ovat vastuuvakuutettuja. Väestöliiton Kotisisar Oy ei saa ulkopuolista tukea.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä se meille. Voit jättää yhteystietosi, niin vastaamme sinulle mielellämme.