Suomalaista palvelua

Väestöliiton klinikat – hyvästä syystä

Väestöliiton klinikat Oy on Suomen johtava hedelmöityshoitoklinikka. Olemme täysin kotimainen, Suomen vanhin ja kokenein yksityinen lapsettomuusklinikka. Lapsettomuushoidot sisältävät useita eri hoitovaihtoehtoja ja valitsemme yhdessä näistä parhaan mahdollisen vaihtoehdon juuri sinulle. Lääkärimme ovat hedelmöityshoitoon erikoistuneita huippuasiantuntijoita ja siksi hoitomme on tuloksellista: kahdeksan kymmenestä asiakkaastamme saa hoitojen jälkeen lapsen. Tavoitteenamme on aina toimia asiakkaamme parhaaksi. Meille jokainen ihminen on arvokas ja hoidamme kaikkia apua tarvitsevia yhdenvertaisesti.

Käytössämme on Yhteiskunnallinen yritys –merkki, joka kertoo, että yritys on perustettu yhteiskunnallista tarkoitusta varten ja voitosta suurin osa kanavoituu yhteiskunnalliseen hyvään.

Nyt voit varata myös ilta-aikoja.

BLOGI: LAPSETTOMUUSLÄÄKÄRIN MIETTEITÄ

Yksin äidiksi
Lapsettomuuslääkärin mietteitä Ajanvarauslistalla on tuttu nimi. Vaikka tunnistan nimen, tiedostan samalla, että edellisestä yhteydenotosta on kulunut tovi aikaa. Astrid tuli klinikalle ensimmäisen kerran elokuussa kolme vuotta sitten. Hän halusi pohtia omaa hedelmällisyyttään ja mahdollisuuksia perustaa perhe yksin. Astrid oli juuri … Lue loppuun →

Lapsettomuusklinikan ylilääkäri kertoo miten suojaat hedelmällisyyttäsi