Suomalaista palvelua

Väestöliiton klinikat – hyvästä syystä

Väestöliiton klinikat Oy on Suomen johtava hedelmöityshoitoklinikka. Olemme täysin kotimainen, Suomen vanhin ja kokenein yksityinen lapsettomuusklinikka. Lapsettomuushoidot sisältävät useita eri hoitovaihtoehtoja ja valitsemme yhdessä näistä parhaan mahdollisen vaihtoehdon juuri sinulle. Lääkärimme ovat hedelmöityshoitoon erikoistuneita huippuasiantuntijoita ja siksi hoitomme on tuloksellista: kahdeksan kymmenestä asiakkaastamme saa hoitojen jälkeen lapsen. Tavoitteenamme on aina toimia asiakkaamme parhaaksi. Meille jokainen ihminen on arvokas ja hoidamme kaikkia apua tarvitsevia yhdenvertaisesti.

Käytössämme on Yhteiskunnallinen yritys –merkki, joka kertoo, että yritys on perustettu yhteiskunnallista tarkoitusta varten ja voitosta suurin osa kanavoituu yhteiskunnalliseen hyvään.

Nyt voit varata myös ilta-aikoja.

BLOGI: LAPSETTOMUUSLÄÄKÄRIN MIETTEITÄ

Ukkosenjohdattimena
Lapsettomuuslääkärin mietteitä Kesälomakausi on jäänyt taakse ja klinikoiden väki kokoontunut täysimääräisenä kuulostelemaan lomakokemuksia. Yksi yhteisten lomakeskustelujen kestosuosikki on sää: oliko sopivasti aurinkoa, lämpöä, hellettä tai yöllisiä sateita? Suosivatko tuulet purjehtijoita? Jokaisella on oma kantansa siihen, mikä oli loman ihannesää. Toiselle … Lue loppuun →

Lapsettomuusklinikan ylilääkäri kertoo miten suojaat hedelmällisyyttäsi