Suomalaista palvelua

Väestöliiton klinikat – hyvästä syystä

Väestöliiton klinikat Oy on Suomen johtava hedelmöityshoitoklinikka. Olemme täysin kotimainen, Suomen vanhin ja kokenein yksityinen lapsettomuusklinikka. Lääkärimme ovat hedelmöityshoitoon erikoistuneita huippuasiantuntijoita ja siksi hoitomme on tuloksellista: kahdeksan kymmenestä asiakkaastamme saa hoitojen jälkeen lapsen. Tavoitteenamme on aina toimia asiakkaamme parhaaksi. Meille jokainen ihminen on arvokas ja hoidamme kaikkia apua tarvitsevia yhdenvertaisesti.

Käytössämme on Yhteiskunnallinen yritys –merkki, joka kertoo, että yritys on perustettu yhteiskunnallista tarkoitusta varten ja voitosta suurin osa kanavoituu yhteiskunnalliseen hyvään.

Nyt voit varata myös ilta-aikoja.

BLOGI: LAPSETTOMUUSLÄÄKÄRIN MIETTEITÄ

Lapsettomuuteemme on selitys
Lapsettomuuslääkärin mietteitä                         Palataanpa vielä Ellin ja Vilin tarinaan. Samalla kun kertasimme parin pitkää lapsettomuushistoriaa, oli tarkoitus pohtia mitä tehtäisiin, jos pakastetun alkion siirto ei tuottaisi toivottua tulosta. Samalla … Lue loppuun →

Noin 80 % lapsettomuushoitoon hakeutuneista saa lapsen

Todennäköisesti voimme auttaa sinuakin. Meillä lapsettomuushoito ei keskity hoitamaan pelkästään ongelmaa, vaan otamme huomioon ihmisen kokonaisuutena. Lääkärimme ovat oman alansa parhaita asiantuntijoita. Meillä olet hyvissä käsissä.

Lapsettomuusklinikan ylilääkäri kertoo miten suojaat hedelmällisyyttäsi

Väestöliiton vauvat laulavat 'Toivo' videolla