Yhteiskunnallinen yritys Suomalaista palvelua

Väestöliiton Lapsettomuusklinikat on nyt osa Mehiläistä

Lapsettomuushoitojen vahvat toimijat Väestöliiton lapsettomuusklinikat ja Felicitas Mehiläinen yhdistyvät yhdeksi hedelmöitysklinikaksi, joka toimii Helsingissä, Turussa, Oulussa ja Lappeenrannassa. Lisätietoja muutoksesta antaa Miia Savander p. 050-5851801. Toiminta jatkuu ennallaan ja palveluistamme saat lisätietoa asiakaspalvelustamme.

Niin Väestöliiton klinikoilla kuin Felicitaksella on käytössä korkeatasoiset ja nykyaikaiset lapsettomuuden tutkimus- ja hoitomenetelmät. Yhdistymisen myötä nimi muuttuu syyskuussa 2017, jolloin kahden vahvan toimijan lapsettomuushoitoihin erikoistunut lapsettomuusklinikka palvelee nimellä Felicitas Mehiläinen.

Myös nettisivut uudistuvat. Avaamme uudet sivut lokakuun aikana osoitteessa felicitas.mehilainen.fi.

BLOGI: LAPSETTOMUUSLÄÄKÄRIN MIETTEITÄ

Kuka pelkää vauvaa?
Keneltäkään ei liene jäänyt huomaamatta, että syntyvyys on Suomessa jyrkässä laskussa jo seitsemättä vuotta. Eurostatin tilastojen mukaan syntyvyys on laskenut erityisen voimakkaasti korkeimmin koulutettujen naisten joukossa. Väestöntutkimuslaitoksella on jo muutaman vuoden ajan keskitytty pohtimaan, miksi ihmiset saavat lapsia nyt niin … Lue loppuun →

Lapsettomuusklinikan ylilääkäri kertoo, miten suojaat hedelmällisyyttäsi