« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu » Lapsettomuus

Väestöliiton klinikat – hyvästä syystä

Väestöliiton lapsettomuusklinikka on Suomen johtava hedelmöityshoitoklinikka. Lapsettomuushoidot sisältävät useita eri hoitovaihtoehtoja ja valitsemme yhdessä näistä parhaan mahdollisen vaihtoehdon juuri sinulle. Lääkärimme ovat hedelmöityshoitoon erikoistuneita huippuasiantuntijoita ja siksi hoitomme on tuloksellista: kahdeksan kymmenestä asiakkaastamme saa hoitojen jälkeen lapsen. Tavoitteenamme on aina toimia asiakkaamme parhaaksi. Meille jokainen ihminen on arvokas ja hoidamme kaikkia apua tarvitsevia yhdenvertaisesti.

Käytössämme on Yhteiskunnallinen yritys –merkki, joka kertoo, että yritys on perustettu yhteiskunnallista tarkoitusta varten ja voitosta suurin osa kanavoituu yhteiskunnalliseen hyvään.

BLOGI: LAPSETTOMUUSLÄÄKÄRIN MIETTEITÄ

Kiitos hyvästä
Lapsettomuuslääkärin mietteitä Kättelyn ja tervehtimisen jälkeen istumme tuokion hiljaa. Lähes kaksi vuotta sitten olimme hyvästelleet muutaman tuloksettoman hoitoyrityksen jälkeen. Laran munarajojen toiminta oli 30-vuotiaana lähes hiipunut. Pari halusi kutenkin yrittää hedelmöityshoitoa omilla sukusoluilla. Erilaisten stimulaatioyritysten tuloksena oli vain kolme alkiota … Lue loppuun →

Lapsettomuusklinikan ylilääkäri kertoo, miten suojaat hedelmällisyyttäsi

Väestöliiton vauvat laulavat 'Toivo' videolla

lapsettomuushoito

Lähemmäksi ihmistä

Lapsettomuus koskettaa syvältä. Kuuntelemme sinua ja suunnittelemme hoidot elämäntilanteesi ehdoilla. Haluamme kuulla sinun tarinasi.

lapsettomuushoito

Lääkärimme ovat maailman huippua

Lääkärimme tekevät uraauurtavaa tutkimusta ja ovat kysyttyjä luennoitsijoita alan kansainvälisissä kongresseissa. Meillä saat parasta mahdollista hoitoa.

lapsettomuus

Olemme auttaneet alkuun yli 11 000 vauvaa

Huippuluokan hoitotuloksemme takaavat, että lähes jokainen saa avun. Jopa 80 % hoidoissa pysyneistä saa toivomansa lapsen. Autamme sinuakin.

lapsettomuus

Jokainen on lapsen arvoinen

Jokaisen ihmisen tarina on erilainen. Hoidamme jokaista apua tarvitsevaa yhdenvertaisesti.

Jatkuvaa huolenpitoa

Meillä yhteys ei katkea. Kaiku® Health–palvelussamme tavoitat meidät mistä tahansa, milloin tahansa.

27.6.2017 klo 09:53:30