« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu » Lapsettomuus

Väestöliiton Lapsettomuusklinikat on nyt osa Mehiläistä

Lapsettomuushoitojen vahvat toimijat Väestöliiton lapsettomuusklinikat ja Felicitas Mehiläinen yhdistyvät yhdeksi hedelmöitysklinikaksi, joka toimii Helsingissä, Turussa, Oulussa ja Lappeenrannassa. Lisätietoja muutoksesta antaa Miia Savander p. 050-5851801. Toiminta jatkuu ennallaan ja palveluistamme saat lisätietoa asiakaspalvelustamme.

Niin Väestöliiton klinikoilla kuin Felicitaksella on käytössä korkeatasoiset ja nykyaikaiset lapsettomuuden tutkimus- ja hoitomenetelmät. Yhdistymisen myötä nimi muuttuu syyskuussa 2017, jolloin kahden vahvan toimijan lapsettomuushoitoihin erikoistunut lapsettomuusklinikka palvelee nimellä Felicitas Mehiläinen.

Myös nettisivut uudistuvat. Avaamme uudet sivut lokakuun aikana osoitteessa felicitas.mehilainen.fi.

BLOGI: LAPSETTOMUUSLÄÄKÄRIN MIETTEITÄ

Kuka pelkää vauvaa?
Keneltäkään ei liene jäänyt huomaamatta, että syntyvyys on Suomessa jyrkässä laskussa jo seitsemättä vuotta. Eurostatin tilastojen mukaan syntyvyys on laskenut erityisen voimakkaasti korkeimmin koulutettujen naisten joukossa. Väestöntutkimuslaitoksella on jo muutaman vuoden ajan keskitytty pohtimaan, miksi ihmiset saavat lapsia nyt niin … Lue loppuun →

Lapsettomuusklinikan ylilääkäri kertoo, miten suojaat hedelmällisyyttäsi

Väestöliiton vauvat laulavat 'Toivo' videolla

lapsettomuushoito

Entistä vahvemmat yhdessä

Väestöliiton lapsettomuusklinikat ja Felicitas Mehiläinen yhdistyvät syyskuussa 2017 yhdeksi hedelmöitysklinikaksi.

lapsettomuus

Olemme auttaneet alkuun yli 11 000 vauvaa

Huippuluokan hoitotuloksemme takaavat, että lähes jokainen saa avun. Jopa 80 % hoidoissa pysyneistä saa toivomansa lapsen. Autamme sinuakin.

lapsettomuus

Jokainen on lapsen arvoinen

Jokaisen ihmisen tarina on erilainen. Hoidamme jokaista apua tarvitsevaa yhdenvertaisesti.

Jatkuvaa huolenpitoa

Meillä yhteys ei katkea. Kaiku® Health–palvelussamme tavoitat meidät mistä tahansa, milloin tahansa.

17.10.2017 klo 17:54:36