Suomalaista palvelua

Kaiku Health -palvelu

Väestöliiton lapsettomuusklinikalla on otettu ensimmäisenä Suomessa käyttöön lapsettomuushoitoon liittyvä yhteydenpitopalvelu Kaiku® Health.

Kaiku on suomalaisen ohjelmistoyritys Netmedi Oy:n ja Väestöliiton yhteistyössä kehittämä lapsettomuushoitojen kommunikaatio- ja hoidonseurantajärjestelmä. Kaiku-palvelun tarkoitus on selkeyttää asiakkaan ja hoitohenkilökunnan välistä kommunikaatiota hoitojakson aikana sekä tukea asiakkaan hoitoa esimerkiksi hoitoon kuuluvien lääkkeiden muistamisessa.

Asiakkaanamme pääset rekisteröitymään palveluun hoitajan lähettämän linkin kautta. Ohjelman avulla voit lähettää helposti ja turvallisesti lyhyitä viestejä hoitohenkilökunnallemme juuri silloin kun sinulle sopii. Vastaamme viesteihin työpäivän aikana. Palvelu on asiakkaillemme maksuton.

Pääset Kaikuun osoitteessa https://vaestoliitto.netmedi.fi

Miten voin hyödyntää Kaiku-palvelua hoidoissani?

Kaiku-palvelun avulla voit viestiä hoitohenkilökunnalle suojatusti SSL-salatun yhteyden yli. Jokainen viestisi välittyy automaattisesti omalle hoitajalle tai hoitajille ja tärkeät viestit myös lääkärillesi. Sinä ja hoitohenkilökuntasi voitte myös vaihtaa liitetiedostoja turvallisesti.

Voit täyttää hoitoon liittyviä kyselylomakkeita sähköisesti Kaiku-palvelussa.

Hoitosuunnitelmasi voidaan tarvittaessa kirjata Kaikuun. Näet Kaiku-palvelussa esimerkiksi päivittäin otettavat lääkeannokset ja voit kuitata ne otetuiksi. Kaiku lähettää sähköposti-ilmoituksen, mikäli sinulla on kyseiselle päivälle hoitosuunnitelmaan kuuluvia toimia. Tärkeimpien lääkkeiden ottamisesta muistutetaan myös tekstiviestillä.