Suomalaista palvelua

Tukea ja neuvontaa lahjasukusoluperheille

Lapsen syntymä on onnellinen ja samalla tuoreille vanhemmille ja perheelle mullistava kokemus. Erityisesti, kun lapsen aikaansaamiseen on tarvittu ulkopuolista tukea, voivat tunteet olla yllättäviäkin. Monet lahjasoluhoidoilla lapsen saaneet vanhemmat ovat toivoneet keskustelumahdollisuutta ja neuvontaa lapsen syntymän jälkeen. Useassa seurantatutkimuksessa vanhemmat ovat myös toivoneet ohjausta siihen, miten ja missä vaiheessa puhua lapselle alkuperästään.

Tarjoamme mahdollisuutta tulla keskustelemaan lapsenne syntymään ja perheeseenne liittyvistä tunteista ja ajatuksista psykologimme tai hoitajamme kanssa. Ajankohta neuvontaan voi olla esimerkiksi, kun lapsi on noin 6 kuukauden ja 3 vuoden ikäinen. Neuvonta on maksullinen.

Ajanvaraus:

Helsinki
Maiju Tokola, psykologi, psykoterapeutti, Psykoterapiapalvelu Tunnetila, maiju.tokola(at)tunnetila.net, www.tunnetila.net
tai Riikka Toivanen, psykologi, psykoterapeutti, Psykoterapiapalvelu Tunnetila, riikka.toivanen(at)tunnetila.net, www.tunnetila.net

Oulu
Kirsi Holden, psykologi, psykoterapeutti, Oulun klinikan ajanvaraus
tai vastaava hoitaja Heli Moilanen, sähköposti: etunimi.sukunimi(at)vaestoliitto.fi

Turku
Tiina Tuominen, psykologi, psykoterapeutti, puh. 040 545 6818
tai vastaava hoitaja Marja Tervonen, sähköposti: etunimi.sukunimi(at)vaestoliitto.fi