« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu » Nuoret

Nuoret

Nuorten nettisivujen tehtävänä on toimia alle 20-vuotiaiden nuorten tukena seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa. Löydät sivuiltamme tietoa ja verkkopalveluja, joiden avulla voit selvitellä mieltäsi askarruttavaa seksuaaliterveyteen liittyvää asiaa.

Vastaa ja voita! Helppoja kysymyksiä 7 kappaletta ja vastaamalla kyselyyn annat meille arvokasta tietoa siitä, kuinka voimme kehittää someviestintäämme. Voit myös osallistua arvontaan, jonka palkintona on kaksi elokuvalippua!

Kuukauden kysymys

Mikä on mielestäsi tavallisin syy sille, ettei nuori käytä mitään ehkäisyä?

Kysy asiantuntijalta

Palstalla vastataan murrosikään, seksuaalisuuteen, ihmissuhteisiin, seksiin, ehkäisyyn, seksitauteihin ja seksuaalirikoksiin liittyviin kysymyksiin. Palvelu on ilmainen. Viestin voi lähettää nimettömästi.

Nettivastaanotto

Voit keskustella nettivastaanotolla asiantuntijan kanssa kahden kesken mieltä askarruttavista murrosikään, seksuaaliterveyteen ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Palvelu on maksuton ja voit käydä keskustelua nimettömästi. Nettivastaanottoaikoja avataan ainoastaan sovitusti Neuvontachatista ohjautuville asiakkaille.

24.11.2017 klo 04:02:21