« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu » Nuoret

Nuoret

Tältä verkkosivustolta löydät tietoa ja palveluita murrosikään, seksuaaliseen hyvinvointiin ja ihmissuhteisiin liittyvistä aiheista. Sivusto on suunnattu 13 - 19-vuotiaille.
Tämän sivuston päivittäminen loppuu hiljalleen, sillä nuorille tarkoitetut sisällöt löytyvät jatkossa mobiilioptimoidusti Hyvä kysymys -alustalta: www.hyvakysymys.fi/nuoret (toistaiseksi BETA)
Voit lukea uusia tietoartikkeleitamme kootusti osoitteesta: www.hyvakysymys.fi/nuortenvaestoliitto

Väestöliitto selvittää nuorten aikuisten etäsuhteiden tilaa suurten etäisyyksien Suomessa. Millaisia etäsuhteet ovat, miten niihin päädytään ja millaisen suhdetyytyväisyyden etäsuhteessa voi saavuttaa? Osallistu kyselyymme nimettömänä. Vastattuasi sinulla on mahdollisuus osallistua romanttisen hotelliyön arvontaan.

Nuorten Väestöliitto on lomalla. Katso nuorille suunnattujen nettipalveluiden kesäaukiolo-ajat Netarin kalenterista. Väestöliiton seksuaalineuvontachatit ovat jälleen auki maanantaina 5.8.2019 klo 14-16.

Tässä on Veikkauksen logo

Kuukauden kysymys

Teillä on säpinää kumppanin kanssa, mutta yllättäen seksi tuntuukin sinusta epämukavalta. Mitä teet?

20.7.2019 klo 05:49:54