Hivistelyä

Klikkaa lehteä, niin se aukeaa koko ruudun kokoisena!

Miten hiv tarttuu? Miltä tuntuu olla hiv-positiivinen? Mitä hiv-testissä tapahtuu? Miksi kantriräpin kingi Stig ja Miss Gay Finland Leena Luuri laittoivat postia Helsingin apulaiskaupunginjohtajalle?

Hivistelyä on ensimmäinen osa nuorille suunnatusta Väestöliiton digilehtisarjasta. Ensimmäisessä numerossa tarrataan rohkeasti vaikeaan asiaan, hiviin.

Lehti on vastalääkettä ennakkoluuloille ja turhanpäiväiselle höpinälle. Siinä on freesejä ja laadukkaita juttuja sekä silmiä hivelevä ulkonäkö. Ennen kaikkea Hivistelyä läväyttää eteesi monipuolista tietoa hivistä ja omista seksuaalioikeuksistasi.

Tyypit, joilla on faktat hallussa, osaavat suojata itsensä ja muut seksitaudeilta. Lisäksi sinusta on mahdollisuudet olla suunnannäyttäjä, joka pistää muutoksen pyörät pyörimään ja vaatii päättäjiltä tekoja nuorten seksuaaliterveyden turvaamiseksi. Ota Stigistä oppia ja kampanjoi ilmaiset kortsut kotikuntaasi.

PDF-tiedostoHivistelyä (19.5 MB)
Voit ladata tai printata Hivistelyn käyttäen tätä tiedostoa.

Lisätietoja:

Elina Korhonen