« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu » Parit ja sinkut

Läheinen parisuhde

Näiltä sivuilta löydät tietoa parisuhteesta, sen hoitamisesta, sinkkuudesta ja perheellistymisen teemoista. Löydät sivuiltamme myös avio- ja avoliittoon liittyvää lakitietoa. Voit mm. kartoittaa tilannettasi testeillä ja käydä nettikursseja.

Oletko käyttänyt parisuhdepalvelujamme netissä? Voit arvioida sivustoa, parisuhdepuhelinta ja Kysy asiantuntijalta -palstaa täällä. Tervetuloa kommentoimaan!

Haluatko psykoterapiaan, seksuaaliterapiaan tai pariterapiaan? Varaa aikasi täältä.

Do you want service in English?
Please contact heli.vaaranen@vaestoliitto.fi
Vill du ha service på svenska?
Kontakta heli.vaaranen@vaestoliitto.fi

Uutisia

Parisuhdepuhelin palvelee myös heinäkuussa!

14.6.
Parisuhdepuhelin on kiinni kesäkuun kaksi viimeistä viikkoa, mutta palvelee taas normaalisti torstaisin klo:12-14 heinäkuusta alkaen.

Väestöliitto selvittää nuorten aikuisten etäsuhteiden tilaa Suomessa

29.5.
Millaisia etäsuhteet ovat, miten niihin päädytään ja millaisen parisuhdetyytyväisyyden etäsuhteessa voi saavuttaa?

Koulutus parisuhdealan ammattilaisille 6-7.11.2019 Helsingissä

28.5.
Parisuhdekeskus Kataja yhdessä Väestöliiton ja Uusperheellisten liiton kanssa järjestää koulutuspäivät sairauden vaikutuksesta parisuhteeseen.

Keskustele parisuhteesta maksutta psykoterapeutin kanssa

20.5.
Väestöliiton psykologeilla ja psykoterapeuteilla on avoinna 45 min. maksuttomia ajanvarauschatteja joka viikko.

Väestöliiton Tarvitsetko pariterapiaa-testi ilmestynyt

3.5.
Onko teillä parisuhteessa ongelmia, joista on vaikea puhua?

Vastaa kyselyyn ympäristöahdistuksesta - voita Spotify-lahjakortti!

16.4.
Vastaa kyselyyn ympäristöahdistuksesta ja osallistu arvontaan! Ympäristötuhoihin ja niiden uhkaan liittyy monilla ihmisillä pelkoa, masentuneisuutta ja ahdistuneisuutta. Vastaa kyselyyn ympäristöahdistuksesta. Vastaajien kesken arvotaan Spotify-lahjakortteja. Kysely on käynnissä 1.5.2019 asti. Kiitos! Kyselyn toteuttaa Nyyti ry, Suomen Mielenterveysseura ja Tunne ry.

Tiedevinkki:

Rakkaus pitää yllä yli 50-vuotiaiden suomalaisten parisuhteita

Rakkaus on suurempi kuin osiensa summa. Suomalaiset yli 50-vuotiaat rakastavat puolisoaan, vaikka parisuhteen muihin eri osatekijöihin ei oltaisikaan yhtä tyytyväisiä. Tämä käy ilmi eurooppalaisen ikääntymistutkimuksen SHARE:n Suomen oheiskyselyn tuloksista.

Lue lisää Elokuun Tietovuodosta.

Palvelut

Nettiajanvaraus tai puh. 09 2280 5267 ma-pe klo 8.30-11.00 ja 12.00-15.30. Puhelimitse voi tiedustella myös kuluvan päivän mahdollisia vapaita aikoja.

numerossa 0406794770 torstaisin klo 12-14.

20.7.2019 klo 06:32:20