« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu » Parit ja sinkut

Läheinen parisuhde

Näiltä sivuilta löydät tietoa parisuhteesta, sen hoitamisesta, sinkkuudesta ja perheellistymisen teemoista. Löydät sivuiltamme myös avio- ja avoliittoon liittyvää lakitietoa. Voit mm. kartoittaa tilannettasi testeillä ja käydä nettikursseja.

Oletko käyttänyt parisuhdepalvelujamme netissä? Voit arvioida sivustoa, parisuhdepuhelinta ja Kysy asiantuntijalta -palstaa täällä. Tervetuloa kommentoimaan!

Haluatko psykoterapiaan, seksuaaliterapiaan tai pariterapiaan? Varaa aikasi täältä.

Do you want service in English?
Please contact heli.vaaranen@vaestoliitto.fi
Vill du ha service på svenska?
Kontakta heli.vaaranen@vaestoliitto.fi

Uutisia

Keskustele parisuhteesta maksutta psykoterapeutin kanssa

tänään
Väestöliiton psykologeilla ja psykoterapeuteilla on avoinna 45 min. maksuttomia ajanvarauschatteja joka viikko.

Väestöliiton Tarvitsetko pariterapiaa-testi ilmestynyt

3.5.
Onko teillä parisuhteessa ongelmia, joista on vaikea puhua?

Vastaa kyselyyn ympäristöahdistuksesta - voita Spotify-lahjakortti!

16.4.
Vastaa kyselyyn ympäristöahdistuksesta ja osallistu arvontaan! Ympäristötuhoihin ja niiden uhkaan liittyy monilla ihmisillä pelkoa, masentuneisuutta ja ahdistuneisuutta. Vastaa kyselyyn ympäristöahdistuksesta. Vastaajien kesken arvotaan Spotify-lahjakortteja. Kysely on käynnissä 1.5.2019 asti. Kiitos! Kyselyn toteuttaa Nyyti ry, Suomen Mielenterveysseura ja Tunne ry.

Hyvä kysymys -verkkopalvelumme ajanvarauschateissa käyttökatkoja

25.2.
Olemme siirtyneet uuteen chat-alustaan. Uudistus on aiheuttanut jonkin verran käyttökatkoja. Alustaa korjataan parhaillaan. Pahoittelemme käyttökatkoista johtuvaa haittaa.

Kun erityislapsen vanhemmat eroavat -Elämää eroperheessä -perhekurssi Nokialla

25.2.
Ilmainen kurssi on tarkoitettu perheille, joissa vanhemmat ovat eronneet, ja joko vanhemmalla tai lapsella on fyysinen vamma tai pitkäaikaissairaus. Kurssi sopii parhaiten perheille, joissa erosta on kulunut aikaa vähintään puoli vuotta. Perheen pienimmille on järjestetty lastenhoitaja kurssiohjelman ajaksi.

Tiedevinkki:

Rakkaus pitää yllä yli 50-vuotiaiden suomalaisten parisuhteita

Rakkaus on suurempi kuin osiensa summa. Suomalaiset yli 50-vuotiaat rakastavat puolisoaan, vaikka parisuhteen muihin eri osatekijöihin ei oltaisikaan yhtä tyytyväisiä. Tämä käy ilmi eurooppalaisen ikääntymistutkimuksen SHARE:n Suomen oheiskyselyn tuloksista.

Lue lisää Elokuun Tietovuodosta.

Palvelut

Nettiajanvaraus tai puh. 09 2280 5267 ma-pe klo 8.30-11.00 ja 12.00-15.30. Puhelimitse voi tiedustella myös kuluvan päivän mahdollisia vapaita aikoja.

numerossa 0406794770 torstaisin klo 12-14.

20.5.2019 klo 22:12:49