« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu » Parit ja sinkut

Läheinen parisuhde

Näiltä sivuilta löydät tietoa parisuhteesta, sen hoitamisesta, sinkkuudesta ja perheellistymisen teemoista. Löydät sivuiltamme myös avio- ja avoliittoon liittyvää lakitietoa. Voit mm. kartoittaa tilannettasi testeillä ja käydä nettikursseja.

Oletko käyttänyt parisuhdepalvelujamme netissä? Voit arvioida sivustoa, parisuhdepuhelinta ja Kysy asiantuntijalta -palstaa täällä. Tervetuloa kommentoimaan!

Haluatko psykoterapiaan, seksuaaliterapiaan tai pariterapiaan? Varaa aikasi täältä.

Do you want service in English?
Please contact heli.vaaranen@vaestoliitto.fi
Vill du ha service på svenska?
Kontakta heli.vaaranen@vaestoliitto.fi

Uutisia

Hyvänkysymyksen ajanvarauschatissa ongelmia!!!!

25.2.
Olemme siirtyneet uuteen alustaan jonka käyttöönotossa voi olla ongelmia. Yritämme korjailla niitä parhaamme mukaan.

Kun erityislapsen vanhemmat eroavat -Elämää eroperheessä -perhekurssi Nokialla

25.2.
Ilmainen kurssi on tarkoitettu perheille, joissa vanhemmat ovat eronneet, ja joko vanhemmalla tai lapsella on fyysinen vamma tai pitkäaikaissairaus. Kurssi sopii parhaiten perheille, joissa erosta on kulunut aikaa vähintään puoli vuotta. Perheen pienimmille on järjestetty lastenhoitaja kurssiohjelman ajaksi.

Parisuhdekurssi nuorille!

23.1.
Väestöliitolta on ilmestynyt uusi nuorille suunnattu nettikurssi parisuhteeseen. Kurssi sisältää tietoa, testin, tehtäviä ja videoita. Kurssi on suunnattu 18-24 -vuotiaille pareille, mutta myös tätä vanhemmat parit voivat hyötyä kurssista.

Miksi narsisti käyttäytyy huonosti muita kohtaan?

20.12.2018
Narsistille ihmissuhteet ovat hyötysuhteita. Narsisti tarvitsee jatkuvaa vahvistusta ja ihailua ympäristöltään. Jos hän kokee tulevansa uhatuksi ihmissuhteessaan, hän mitätöi toista ja vetäytyy.

Ovatko narsismin juuret lapsuudessa?

20.12.2018
Tutkimusnäyttö narsismin syistä on puutteellista.

Tiedevinkki:

Rakkaus pitää yllä yli 50-vuotiaiden suomalaisten parisuhteita

Rakkaus on suurempi kuin osiensa summa. Suomalaiset yli 50-vuotiaat rakastavat puolisoaan, vaikka parisuhteen muihin eri osatekijöihin ei oltaisikaan yhtä tyytyväisiä. Tämä käy ilmi eurooppalaisen ikääntymistutkimuksen SHARE:n Suomen oheiskyselyn tuloksista.

Lue lisää Elokuun Tietovuodosta.

Palvelut

Nettiajanvaraus tai puh. 09 2280 5267 ma-pe klo 8.30-11.00 ja 12.00-15.30. Puhelimitse voi tiedustella myös kuluvan päivän mahdollisia vapaita aikoja.

palvelunumerossa 0800 183 183 torstaisin klo 12-14. Palvelu on maksuton.

20.3.2019 klo 03:23:43