Sinä voit saada aivan kaiken!

9.5.
Tulin juuri tokilta treffeiltä. Aloitin tinderöinnin noin kuukausi sitten. Hämmentyneenä siitä, että tapaamani herra on niin mahtava tyyppi, olen jo väläykseltä nähnyt haavekuvan siitä, kuinka me patikoimme koko viiden lapsen katraamme kanssa luontoretkillä. Haave, joka vielä muutama vuosi sitten vaikutti täysin mahdottomalta.

Ainoan vanhemman ensimmäinen vauvavuosi

1.9.2016
Viikko jäljellä ennen töihin paluuta vanhempainvapaan, hoitovapaan ja kesäloman jälkeen. Elämäni paras vuosi ja viisi kuukautta. Samalla kun pelottaa, että menetän saavuttamani onnentunteen, olen täysin valmis uuteen elämänvaiheeseen.

Yksinhuoltajaäidin kaupparetki

12.1.2016
Olin ystäväni ja 7 kk tyttäreni kanssa kaupoilla. Katsoin itseäni H & M:n peilistä. Vauvanruokaa oli farkuissa kummallakin reidellä ja villapaidalla hihoissa. Se ripsari, mitä ajattelin aamulla laittaa reissun kunniaksi, oli unohtunut, kuten myös hiuslakka.

"Olin 41-vuotias, kun päätin toimia. Yksin."

21.9.2015
Halusin lapsen. Parisuhdeterapiassa poikaystävä vannoi haluavansa myös ja minun kanssa. Tämän jälkeen vielä muutamankin vuoden päästä hän hoki vain, että ”ei ihan vielä”.

Vauvakuume

25.6.2015
Syli on tyhjä, vaikka siinä on kasvanut jo kolme vauvaa. Kaipaan vielä sitä viimeistä - pahnanpohjimmaista. Elämä on kuljettanut sivulatuja parisuhdeasioissa ja ikääkin on kertynyt pian 40. Silti vauvahaave elää vahvana.