« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu » Väestöliitto » Mitä Väestöliitto tekee? » Palvelut » Puhelinneuvonta » Poikien Puhelin

Poikien Puhelin

Poika tai nuori mies! Osallistu ja vaikuta!

Kerro mitä verkossa sinulle pitäisi olla. Vaikuta täällä!

Väestöliiton Poikien Puhelin on auttava puhelin- ja verkkopalvelu alle 20-vuotiaille pojille ja nuorille miehille. Puheluihin vastaa aikuinen, ammatillisesti poikien maailmaan perehtynyt mies. Poikien Puhelimessa nuoria autetaan kaikissa elämään liittyvissä pulmissa. Toimintaperiaatteena on antaa suoria vastauksia suoriin kysymyksiin. Poikien Puhelin päivystää arkisin klo 13–18 numerossa 0800 94 884. Puhelu on soittajalle maksuton ja soittaa voi nimettömänä.

Poikien Puhelimen chat palvelee arkisin klo 13-15. Chattailemaan pääsee näiden sivujen oikeasta alakulmasta. Chatissa keskustelut käydään kahdenkesken Poikien Puhelimen työntekijän kanssa ja puheluiden tapaan ne ovat luottamuksellisia.

Lisätietoja palvelusta löydät täältä.

Lisäksi Poikien Puhelin vaikuttaa:

YoutubessaInstagramissa ja Twitterissä !

Tasa-arvoasiain neuvottelukunta (TANE) myönsi 2017 Miehen työ -palkinnon Väestöliiton Poikien Puhelimelle sukupuolisensitiivisestä työstä poikien ja nuorten miesten kasvun tukemiseksi.

Miehen työ -palkinto on jaettu vuodesta 1998 alkaen henkilölle tai taholle, joka on työllään tai muilla ansioillaan edistänyt sukupuolten tasa-arvon toteutumista erityisesti miehiin ja poikiin liittyen ja purkanut kapeita sukupuolinormeja.

17.11.2018 klo 23:20:01