« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu » Väestöliitto » Mitä Väestöliitto tekee? » Palvelut » Puhelinneuvonta » Poikien Puhelin

Poikien Puhelin

Poikkeuksellisesta koronavirustilanteesta johtuen laajennamme puhelin- ja chatpalvelumme kohderyhmää nostamalla viitteellistä ikärajamme alle 20-vuotiaista, alle 30-vuotiaisiin poikiin ja nuoriin miehiin. Haluamme muuttuneessa tilanteessa tarjota keskusteluapua mahdollisimman monelle sitä tarvitsevalle. Muutos on voimassa tilapäisesti Poikien Puhelimen palvelujen kesätauon alkamiseen 13.7.2020 asti, ellei toisin ilmoiteta.

Poikien Puhelin on auttava puhelin- ja verkkopalvelu pojille ja nuorille miehille. Puheluihin vastaa aikuinen, poikien maailmaan perehtynyt, koulutettu mieshenkilö. Poikien Puhelimessa nuoria autetaan kaikissa elämään liittyvissä pulmissa. Puhelu on soittajalle maksuton ja soittaa voi nimettömänä.

Poikien Puhelimen chattiin pääset näiden sivujen oikeasta alakulmasta (puhelimessa vihreä palkki näytön alalaidassa). Chatissa keskustelut käydään kahdenkesken Poikien Puhelimen työntekijän kanssa ja puheluiden tapaan ne ovat luottamuksellisia.

Lisätietoja palvelusta löydät täältä.

YouTube-kanavallamme julkaistaan uusi animaatio joka keskiviikko. Videoissa vastaamme palvelussamme esiin nousseisiin kysymyksiin. Löydät meidät myös Instagramissa @poikienpuhelin.

Suora striimi keskiviikkoisin klo 15-18 Poikien Puhelimen Twitch-kanavalla.

30.3.2020 klo 18:55:54