« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu » Vanhemmuus » Tietoa vanhemmille » Pienten lasten vanhemmat » Lapsi ja seksuaalisuus » Seksuaalikasvatuksen pääkohdat » Luentoja ja videoita

Luentoja ja videoita

Videoklippejä:

Katso ja kuuntele Seksuaalisuuden portaat. Lastenpsykiatri, Vanhemmuuskeskuksen johtaja Raisa Cacciatore. Seksuaalisuuden portaat ovat malli, joka autta aikuisia ymmärtämään lasten ja nuorten tärkeitä kehitysvaiheita. Mallin avulla aikuiset voivat opettaa lapsille ja nuorille seksuaalista kehitystä yksilöllisen kehitystason mukaan.

Lasten seksuaalikasvatuskoulutuksen luennot:

Pienten lasten turvataidot –juliste usealla eri kielellä jokaiseen kotiin, kouluun, kerhoon ja neuvolaan. Lastenpsykiatri, asiantuntijalääkäri Raisa Cacciatore 6.2.2018, Perheaikaa.fi facebook livelähetys

Miksi tarvitaan pienten lasten seksuaalikasvatusta Lastenpsykiatri, Vanhemmuuskeskuksen johtaja Raisa Cacciatore 22.9.2015, Väestöliiton koulutuspäivä alle kouluikäisen lapsen ammattikasvattajille.

Äijätyttöjä ja prinsessapoikia Sosiaalipsykologi, pari- ja seksuaaliterapeutti Anja Saloheimo, 22.9.2015, Väestöliiton koulutuspäivä alle kouluikäisen lapsen ammattikasvattajille.

Isä seksuaalikasvattajana Sairaanhoitaja, seksuaalineuvoja Jussi Pekkola, 22.9.2015, Väestöliiton koulutuspäivä alle kouluikäisen lapsen ammattikasvattajille.

Miten seksuaalikasvatus näyttäytyy arjessa PsM, psykologi, psykoterapeutti, opettaja Suvi Laru, 22.9.2015, Väestöliiton koulutuspäivä alle kouluikäisen lapsen ammattikasvattajille.

Seksuaalisuus neuvolassa Terveyskeskuslääkäri, seksuaalineuvoja Pamela Kauppinen, 22.9.2015, Väestöliiton koulutuspäivä alle kouluikäisen lapsen ammattikasvattajille.

Kuuluuko seksuaalikasvatus kaikille?  Asiantuntija Anita Novitsky, 3.11.2015, Väestöliiton koulutuspäivä alle kouluikäisen lapsen ammattikasvattajille.

Päivähoito seksuaalikasvattajana vanhempien rinnalla  Lastenhoitaja, terveydenhoitaja (YAMK), seksuaalineuvoja, hoitotyön lehtori Haija Kankkunen, 3.11.2015, Väestöliiton koulutuspäivä alle kouluikäisen lapsen ammattikasvattajille.

Saavatko lapset leikkiä mitä tahansa? Sosiaalipsykologi, pari- ja seksuaaliterapeutti Anja Saloheimo, 3.11.2015, Väestöliiton koulutuspäivä alle kouluikäisen lapsen ammattikasvattajille.

Lasten kuvakirjat seksuaalikasvatuksen tukena. Kätilö YAMK, koordinaattori Susse Ingman-Friberg, 3.11.2015, Väestöliiton koulutuspäivä alle kouluikäisen lapsen ammattikasvattajille.

Kehon haltuunoton tukeminen -juliste  Terveyskeskuslääkäri, seksuaalineuvoja Pamela Kauppinen, 3.11.2015, Väestöliiton koulutuspäivä alle kouluikäisen lapsen ammattikasvattajille.

24.2.2019 klo 01:06:18