« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu

Hankalat tunteet parisuhteessa
”Puolisoni ei huomioi minua riittävästi.” ”Olemme niin erilaisia ja arvostamme täysin eri asioita.” ”Emme keskustele mistään enää yhdessä.” ” Pienistä ja mitättömistäkin asioista saamme rankan riidan aikaiseksi.” Tällaisten kokemusten kuuleminen on varsin tavallista pariterapian vastaanotolla. Mitä pidempiaikainen tärkeä ihmissuhde on, … Lue loppuun →
Vuosituhannen vaihde Nuorten Avoimissa Ovissa
Heti erikoistuttuani aloitin vakituisen työn Väestöliiton Seksuaaliterveysklinikalla kesällä 1998. Olimme maan ainoa erikoislääkärijohtoinen moniammatillinen seksuaaliterveyden yksikkö. Nuoria olin hoitanut jo yli kymmenen vuoden ajan ja pitänyt vastaanottoa myös Väestöliitossa. Silloin oli suurta huolta nuorten seksuaaliterveydessä. Auroran ja Folkhälsanin nuorisovastaanotoille tuli … Lue loppuun →
Väestöliiton Avoimet Ovet seksuaalineuvonnan edelläkävijä Suomessa
Toimin Helsingin kaupungin ehkäisyneuvolassa 1980-luvun loppupuolella. Lähes päivittäin vastaanotolla oli tilanteita, jolloin kaipasin paikkaa, jossa nuorten asiakkaiden ihan kaikki seksuaaliterveyteen liittyvät asiat voitaisiin hoitaa yhdellä käynnillä. Että kaikki hoituisi ilman, että hän saa mukaansa nipun lähetteitä ja uuden ajan. … Lue loppuun →

10.12.2018 klo 00:51:43