« takaisin Tulosta

Sivun sijainti: Etusivu

Seksuaalirikoksia urheilussa voi ennaltaehkäistä
Suomessa pitkällä aikavälillä yhdeksän kymmenestä nuoresta on jossain vaiheessa mukana urheiluseuroissa tapahtuvassa kilpa- ja harrastetoiminnassa. Urheiluseuroilla on iso mahdollisuus olla positiivinen ja kasvua tukeva voima lasten ja nuorten elämässä. Niillä on myös suuri vastuu suojella lapsia ja nuoria. Urheilu ei … Lue loppuun →
Nimi: oman sukupuoli-identiteetin ilmentymä
Viime vuoden joulukuun viimeinen päivä oli meille suuri päivä. Vihdoin saimme lukea Väestörekisterikeskuksen sivuilta lapsemme uuden nimen! Tuon sukupuolineutraaliksi tulkitun nimen. Nimenmuutos tuntui myös siksi niin juhlalliselta, että se ei ihan helpolla mennyt läpi. Suomessa on sukupuolineutraaleja nimiä, joka tarkoittaa … Lue loppuun →
Oikeus olla oma itsensä ei toteudu kaikkien kohdalla
On ihmisryhmiä, jotka piilottavat seksuaalisen suuntautumisensa, koska he pelkäävät, että yhteiskunta syrjii heitä. Miksi? Koska heidän seksuaalinen suuntautumisensa on eri kuin enemmistöllä. Kun nämä ihmiset pelkäävät syrjintää, he päätyvät piilottelemaan sen, mikä on totta heidän seksuaalisessa suuntautumisessaan. Näin kertoo nuori … Lue loppuun →

Perheystävällinen työpaikka
-tunnuksen myöntää Väestöliitto ry.

23.2.2019 klo 03:41:15