Haemme viestinnän harjoittelijaa

8.8.2019

Väestöliitto hakee viestinnän harjoittelijaa.

Väestöliitto on valtakunnallinen hyvinvointialan järjestö ja ihmisoikeustoimija. Tehtävänämme on vahvistaa ihmisten hyvinvointia ja yhteyttä toisiinsa. Edistämme lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia, vanhemmuutta ja parisuhteita, seksuaaliterveyttä sekä ihmisten moninaisuuden arvostamista.

Toimimme perheiden ja koko väestön seksuaaliterveyden ja –oikeuksien puolesta sekä Suomessa että kansainvälisesti. Olemme yhteiskunnallinen vaikuttaja, luotettava tutkija sekä palveluiden tuottaja. Jalkautamme toimintaamme ja teemme sitä tunnetuksi tiedottamalla, kouluttamalla ja julkaisemalla toimialaamme liittyviä materiaaleja erityisesti verkkoympäristössä.

Etsimme Väestöliiton viestintätiimiin korkeakouluharjoittelijaa 3 kuukauden ajalle syksyllä 2019. Harjoittelun edellytyksenä on yliopiston/korkeakoulun harjoittelutuki, mutta Väestöliitto maksaa erillisen korvauksen yhdeltä kuukaudelta.

Harjoittelijan keskeisiä tehtäviä ovat osaamisen ja kiinnostuksen mukaan: Väestöliiton uusien verkkosivujen toimittamisessa avustaminen, markkinointiviestintään osallistuminen, somekanavien ja intrasivujen päivittäminen, uutiskirjeiden toimittaminen, visuaalinen viestintä (kuvat ja videot), mediasuhteissa avustaminen ja muut viestinnän tehtävät.

Työtehtävät edellyttävät suomen kielen hallintaa, keskeisten ohjelmistojen ja digiympäristön työkalujen ja toiminnan hyvää osaamista. Muu kielitaito ja graafinen osaaminen ovat eduksi. Harjoittelijalta toivomme reippautta, oma-aloitteisuutta, tiimityökykyä ja hyviä sosiaalisia taitoja. Harjoittelijan tehtäviin sopivia koulutusaloja ovat esimerkiksi valtio- ja yhteiskuntatieteellinen ja kauppatieteellinen.

Hakemukset ansioluetteloineen pyydetään lähettämään osoitteeseen jaana.syrjala(at)vaestoliitto.fi 28.8.2019 mennessä. Lisätietoja harjoittelusta saa sähköpostitse samalta henkilöltä.

Haemme viestinnän harjoittelijaa