Hae mukaan Womento-mentorointiin!

Kolme naista istumassa ja tutkimassa läppäriä, Womenton hakuilmoitus.

Työuramentorointia, verkostoja ja osallisuutta

Haku on auki Womento- työuramentorointiin 15.9.2021 saakka!

Aktorit voivat hakea mukaan täyttämällä tämän lomakkeen: https://link.webropol.com/s/AktoritSyksy2021

Mentorit voivat hakea mukaan täyttämällä tämän lomakkeen: https://link.webropol.com/s/MentoritSyksy2021

Ilmoitamme hakijoille 24.9.2021 mennessä jos heille on löytynyt sopiva mentori tai aktori.

Mentoroinnin aloitustapaaminen pidetään etäyhteyksien kautta 7.10 klo 17.00-19.00.

Womento- työuramentorointi tukee koulutettujen Suomeen muuttaneiden naisten oman alan asiantuntijuutta sekä suomalaisen työlämän ja tapojen tuntemusta. Womento on auttanut vuodesta 2011 jo yli 250 maahan muuttanutta korkeakoulutuettua naista matkalla töihin omalle alalleen Suomessa.

Työuramentorointi on vapaaehtoinen ja tavoitteellinen prosessi jossa mentori auttaa aktoria kasvattamaan osaamistaan ja vahvistamaan valmiuksiaan työllistyä koulutustaan vastaavalle alalle. Mentoroinnin kesto on noin 8 kuukautta, joiden aikana on valmennus, yhteisiä ryhmätapaamista ja itsenäistä parityöskentelyä. Toiminta on osallistujille maksutonta.

Haemme kaksi kertaa vuodessa vapaaehtoisia naisia mentoreiksi ja ulkomailta Suomeen muuttaneita naisia aktoreiksi. Tule mukaan innostavaan ryhmä- ja parityöskentelyyn!

Liity Womenton Työuramentorointi maahanmuuttajille – FB ryhmään tästä.

Yhteystiedot:

Mina Zandkarimi, vastuuasiantuntija