Etsimme määräaikaista asiantuntijaa Poikien Puhelimen tiimiin!

Haluatko olla mukana edistämässä nuorten talousosaamista osana Väestöliiton Poikien Puhelimen tiimiä? Oletko viestinnän ja verkostoitumisen osaaja? Onko sinulla kasvatuksellista silmää ja kykyä opintokokonaisuuksien suunnitteluun? Hae meille määräaikaiseen duuniin!

Väestöliiton Poikien Puhelin tuotti viime vuonna nuorten talousosaamista edistävän 25 jakson animaatiosarjan, joka on katsottavissa suositulla YouTube-kanavalla sekä Hyvä kysymys -verkkopalvelussa. Laajennamme nyt kokonaisuutta kehittämällä animaatiosarjan ympärille rakentuvan verkkokurssin, jonka tarkoituksena on edistää 13–18-vuotiaiden nuorten talousosaamista hauskalla ja mielekkäällä tavalla.

Etsimme tiimiimme asiantuntijaa määräaikaiseen, neljä kuukautta kestävään työsuhteeseen. Tehtäväsi on suunnitella ja toteuttaa kohderyhmää puhutteleva verkkokurssi ja sen markkinointia edistävä kilpailu, hyödyntämällä olemassa olevaa animaatiosarjaa ja siihen liittyviä tekstisisältöjä. Aktiivisen viestinnän ja markkinoinnin avulla tehtäväsi on myös tehdä kokonaisuus tutuiksi kohderyhmämme, sekä heidän parissa toimivien ammattilaisten keskuudessa. Kurssin ja kilpailun suunnittelu ja sisällöntuotanto toteutetaan yhteistyössä Poikien Puhelimen tiimin ja verkkokurssin teknisestä toteutuksesta vastaavien toimijoiden kanssa.

Voit olla opintojen loppuvaiheessa, vasta valmistunut, työtön tai pidempään kasvatusalan, nuorisotyön tai viestinnän parissa toiminut osaaja. Tärkeintä on, että sinulla on ideoita ja ajatuksia siitä, miten taloustaidoista kannattaa viestiä poikia ja nuoria miehiä kiinnostavalla tavalla. Edellytämme sinulta myös kykyä itsenäiseen ja ripeään työskentelyyn. Tukenasi ovat toki Poikien Puhelimen huikea tiimi. Tässä duunissa ei paljon pipoa kiristellä, ja siksi nuorekas mielenmaisema ja pilke silmäkulmassa ovat plussaa.

Toivomme sinulta:

• ymmärrystä ja kiinnostusta talousosaamisen edistämistä kohtaan
  • verkostoitumiskykyä sekä viestintä- ja markkinointiosaamista
  • kykyä koulutusten tai kurssikokonaisuuksien suunnitteluun
  • sujuvaa suomen kielen taitoa ja kyky tuottaa nuoria puhuttelevaa, selkeää tekstisisältöä
  • lisäksi arvostamme projektinhallintataitoja sekä kokemusta nuorille tuotetuista sisällöistä.

Tehtävä on määräaikainen (2.8.-30.11.2021) ja täyspäiväinen (35 h viikossa, joustava työaika) tai 80 % työajalla. Työpaikka sijaitsee Helsingin keskustassa, mutta työtä on mahdollista tehdä joustavasti myös etänä. Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Tehtävä sijoittuu vaativuusryhmään 5 ja palkkaus on 2311-2773 euroa/kk, osaamisesta ja kokemuksesta riippuen. Tehtävään sovelletaan 1 kk:n koeaika.

Hae tehtävää tämän linkin kautta viimeistään torstaina 17.6.2021 klo 23:59 mennessä. Vapaasti muotoiltuun hakemukseen tulee liittää CV mahdollisine suosituksineen ja työnäytteineen. Hae tehtävää pian, sillä voimme kutsua haastatteluun jo ennen hakuajan päättymistä!

Väestöliiton Poikien Puhelin on alle 20-vuotiaille pojille ja nuorille miehille suunnattu auttava puhelin- ja verkkopalvelu. Palvelu tarjoaa pojille ja nuorille tukea arjen hallintaan ja tuottaa heidän tarpeisiinsa ajankohtaista tietoa heitä kiinnostavista asioista.

LISÄTIETOJA:

Lisätietoja tehtävästä antaa Poikien Puhelimen palvelupäällikkö Anders Huldén, 040 669 5019, anders.hulden@vaestoliitto.fi.