Haemme asiantuntijaa sijaiseksi vanhemmuustoimintoihimme

Kaksi naista ihastelee pientä vauvaansa.

Väestöliitto ry on 80 vuotta sitten perustettu hyvinvointialan järjestö ja ihmisoikeustoimija. Väestöliitto edistää lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia, seksuaaliterveyttä ja -oikeuksia sekä ihmisten moninaisuuden arvostamista. Rakennamme maailmaa, jossa ihmiset voivat hyvin ja löytävät yhteyden toisiinsa. Meillä on 35 jäsenjärjestöä ja noin 60 työntekijää.

Vaikutamme Suomessa ja kansainvälisesti, tutkimme ja tuotamme palveluita kotimaassa mm. nuorille, pojille, vanhemmille, isovanhemmille ja maahan muuttaneille. Vanhemmuutta ja parisuhteita Väestöliitto tukee tuottamalla verkko- ja puhelinpalveluita kuten chatteja, verkkokursseja ja testejä sekä videoita, podcasteja ja artikkeleita. Lisätietoja täältä. Pienten lasten vanhemmille suunnattua toimintaamme rahoittaa pääasiassa STEA (Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus) Veikkausvoittovaroin.

Haemme nyt joukkoomme kokopäiväistä

ASIANTUNTIJAA

sijaiseksi pienten lasten vanhemmille suunnattuun toimintaan 31.12.2021 saakka.

• Tärkein tehtäväsi on vuorovaikutus vanhempien kanssa chateissa Hyvä kysymys –alustalla sekä päivystävässa Parisuhdepuhelimessa.
  • Osallistut aineistojen kuten videoiden, testien, verkkokurssien ja asiatekstien tuottamiseen osana Vanhemmuuden tiimiä.
  • Teet yhteistyötä muiden järjestöjen ja toimijoiden sekä muiden Väestöliiton asiantuntijoiden kanssa.
  • Lisäksi osallistut uutiskirjeiden, somen ja muun viestinnän toteutukseen.

Jos sinulla on

• soveltuva koulutus, esim. AMK-tutkinto sosiaali- tai terveysalalta,
  • kokemusta perheiden ja / tai parien auttamistyöstä, mieluiten verkko- tai puhelinauttamisesta, sekä
  • avointa ja tiimityöskentelyä arvostavaa asennetta sekä empaattista mieltä,

voit olla hakemamme uusi tekijä joukkoomme. Eduksi lasketaan myös

• kokemus erilaisten tietoaineistojen (videot, tekstit, podcastit) tuottamisesta,
  • some- ja verkkotyön kokemus,
  • järjestötyön kokemus sekä
  • laaja kielitaito.

Väestöliitto arvostaa työntekijöiden monimuotoisuutta. Kannustamme erilaisista taustoista olevia hakemaan tehtävää.

Työ on pandemiatilanteesta johtuen tällä hetkellä etätyötä, josta siirrymme tilanteen salliessa työskentelemään toimistolle Helsingin Kalevankadulle.

Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Tehtävä sijoittuu TES:n vaativuusryhmään 5, jossa peruspalkka on 2312e/kk. Lisäksi palkkaan voi tulla n. 15-30% tehtävä- tai henkilökohtainen lisä, jonka suuruus riippuu mm. koulutuksesta ja työkokemuksesta. Työ alkaa sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian. Tehtävään sovelletaan 2 kk:n koeaikaa.

Hae ystävällisesti tehtävää täyttämällä hakemus tässä verkko-osoitteessa 28.2. mennessä. Lataa hakemuskirjeesi Liitteet -kohtaan ja muista painaa tallenna-painiketta. Lisätietoja työtehtävästä antaa palvelupäällikkö Taru Kivelä, puh. 040 640 3887 to 18.2. klo 13-15, ti 23.2. klo 13-15 ja to 25.2. klo 13-15, tai taru.kivela@vaestoliitto.fi.