Haku Poikien Puhelimen videopodcastin juontajaksi on auki!

Oletko 15-20 vuotias sanavalmis ja esiintymisestä innostunut nuori mies? Oletko kiinnostunut videopodcastien ja tubevideoiden tekemisestä? Kiinnostaako rento- ja mukava osa-aikaduuni? Hae meille osa-aikaiseksi videopodcast-juontajaksi!

Poika istuu tietokoneen ääressä jakatsoo ruutua tarkkavaisesti. Alle 20-vuotiaille pojille ja nuorille miehille suunnattu Poikien Puhelin on Väestöliiton auttava puhelin- ja verkkopalvelu. Puhelin- ja chatpäivystyksemme ohella olemme julkaisseet videoita YouTube-kanavalle viikoittain vuodesta 2016 lähtien. Ensi vuonna tarkoituksemme on tuottaa n. 10 jakson videopodcastsarjan, jossa kussakin noin 45-60 minuutin jaksossa käsitellään kehoon ja kasvuun, seksuaalisuuteen, ihmissuhteisiin, mielen hyvinvointiin sekä vapaa-aikaan ja yhteiskunnallisiin ilmiöihin liittyviä teemoja. Tähän etsimme nyt nuorta juontamaan keskustelua yhdessä Poikien Puhelimen työntekijän sekä kussakin jaksossa vaihtuvien asiantuntijavieraiden kanssa.

Olemme rajoittaneet hakumme nuoriin miehiin, koska toivomme löytävämme tehtävään nuorta, johon kohderyhmämme on helppo samastua ja haluamme podcasteilla osoittaa että aiheista, joita sarjassa käsitellään, on lupaa ja tarvetta puhua myös nuorten miesten keskuudessa.

Tehtävä edellyttää sinulta sanavalmiutta ja rohkeutta heittäytyä mukaan omilla kasvoilla, mutta podcasteissa saat toki esiintyä nimimerkilläkin. Toivomme, että sinulla on  kiinnostusta poikien ja nuorten miesten hyvinvointiin ja elämään liittyviä teemoja kohtaan sekä halu perehtyä niihin etukäteen. Kukin jakso edellyttää sinulta noin 5 tuntia työtä valmisteluineen (noin kerran kuukaudessa), ja siitä maksetaan n. 100 euron palkka/jakso. Podcastit nauhoitetaan Väestöliiton talossa Helsingin Kampissa. Toivomme hakemuksia pikaisella aikataululla, kuitenkin viimeistään joulukuun 17. päivään mennessä.

Lisätietoja:

Haku Poikien Puhelimen videopodcastin juontajaksi on auki (PDF-liite) ja
Poikien Puhelimen palvelupäällikkö Anders Huldén, anders.hulden@vaestoliitto fi tai 040 6695019