Poikast on Poikien Puhelimen uusi podcast!

Poikast-podcastin logo

Poikast on vuorovaikutteinen podcast, joka striimataan livenä Poikien Puhelimen YouTube-kanavalla joka kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 17. Podcastissa käsitellään nuorten elämään liittyviä asioita ja ilmiöitä. Poikastia houstaa Poikien Puhelimen asiantuntija Samuli sekä nuorten ääntä edustava Eevert.

Jokaisessa jaksossa keskustelua käydään asiantuntijavieraan sekä katsojien kanssa, jotka voivat osallistua podcastiin striimin chat-ikkunassa tai lähettämällä aiheeseen liittyviä kysymyksiä etukäteen. Live-lähetyksen jälkeen katsojat voivat jatkaa keskustelua Discordissa, missä tunnin ajan keskusteluun osallistuu myös Poikien Puhelimen asiantuntija.

Poikastin ensimmäisessä jaksossa puhuttiin peniksestä seksuaalilääketieteeseen erikoistuneen lääkärin Vilho Aholan kanssa. Jälkilähetys on nähtävissä Poikien Puhelimen YouTubessa ja kuunneltavissa Spotifyssa. Seuraava suora Poikast striimataan 31.3. klo 17. Tuolloin aiheena on eSports ja vieraana striimajana ja eSports-selostajana mainetta niittänyt Tomi Pitkänen. Tuu messiin!