Samuli Hietala,  Poikien Puhelin

Nuorten asiantuntija | Poikien Puhelin

• samuli.hietala@vaestoliitto.fi

• +358406671044

Samuli on työskennellyt nuorten asiantuntijana Väestöliitossa vuodesta 2017. Samulin intohimona on Poikien Puhelimen kehittäminen ja uusien avausten tekeminen, olivat ne sitten uusien palvelumuotojen ideointia, rahoitushakuja, teknistä kehitystä tai yhteistyökuvioiden rakentamista. Samuli vastaa myös Poikien Puhelimen Youtube-kanavan kehittämisestä ja sisällön tuotannosta.

Samuli puhuu mielellään ja suurella sydämellä kaikista poikien ja nuorten miesten elämään liittyvistä aiheista. Etenkin poikien ja nuorten miesten mielenterveydestä.

Samuliin voit olla yhteydessä, jos olet kiinnostunut kuulemaan Poikien Puhelimesta, kohderyhmän kuulumisista tai palvelun tulevaisuuden visioista. Samuli osallistuu mielellään myös yhteistyöprojektien suunnitteluun, työpajoihin tai tekee asiantuntijavierailuja tai haastatteluja.

Koulutukseltaan Samuli on yhteiskuntatieteiden maisteri, pääaineena sosiologia. Lisäksi Samuli on suorittanut pitkät sivuaineet markkinoinnista, psykologiasta ja liikunnan yhteiskuntatieteistä.