Sanni Laurila,  Nuorten ihmissuhteet, Nuorten palvelut

Vaaleaihoinen ja -hiuksinen henkilö, jolla sinistä väriä hiusten latvoissa. Harmaa tunika ja musta villatakki.

Sanni Laurila

Asiantuntija | Et ole yksin -palvelu

• sanni.laurila@vaestoliitto.fi

• +358 40 190 3611

Sanni Laurila työskentelee Nuoruuden ihmissuhteiden tiimissä nuorten kokonaisvaltaisen seksuaalisen hyvinvoinnin edistämiseksi.

Sanni Laurila työskentelee asiantuntijana Et ole yksin -hankkeessa. Hanke edistää häirinnän ja seksuaaliväkivallan sekä kaikenlaisen epäasiallisen käytöksen ennaltaehkäisevää sekä siihen puuttuvaa työtä suomalaisessa urheilutoiminnassa. Tavoitteena on luoda turvallisempaa ja häirintävapaata urheilua kaikille sekä tarjota tukipalveluita epäasiallista käytöstä urheilussa kohdanneille sekä heidän läheisilleen.

Hanketyötä tehdään tiiviissä yhteistyössä suomalaisen urheilun, lajiliittojen, Suomen Olympiakomitean, Suomen Valmentajien sekä Suomen urheilun eettisen keskuksen kanssa.

Aiemmin Sanni on työskennellyt nuorten seksuaalineuvonnassa, haavoittuvassa asemassa olevien nuorten ja nuorten aikuisten sekä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen alueellisen toiminnan parissa. Hänen erityisinä kiinnostuksenkohteinaan ovat seksuaalisuuden, sukupuolen ja ihmissuhteiden moninaisuus, sekä mielenterveyden ja seksuaalisuuden välinen suhde. Sanni on koulutukseltaan yhteisöpedagogi (AMK), seksuaalineuvoja ja seksuaaliterapeutti.