Väestöliiton kehitysyhteistyö painottuu seksuaaliterveyden ja -oikeuksien maailmanlaajuiseen edistämiseen.

Näiltä sivuilta löydät tietoa kehitysyhteistyöhankkeista Afganistanissa, Nepalissa ja Tadzikistanissa sekä Malawissa ja Keski-Aasiassa.

Sivuilla voit myös tutustua Väestöliiton vaikuttamistyöhön.

Toteutuvatko seksuaalioikeudet koulussasi? Printtaa Checklist tästä.

Maailman muuttajia haetaan Kapua 2020 Nepal -tiimiin

30.9.
Vapaaehtoiset suomalaiset keräävät Kapua-kampanjassa varoja vammaisten ja nuorten oikeuksien edistämiseen Nepalissa. Haku Kapua 2020 Nepal -tiimiin on käynnissä 27.10.2019 asti.

YK:n väestörahaston vuosiraportti julkistettiin 9.9. Kulosaaren yhteiskoululla

10.9.
Väestöliitto yhdessä YK:n väestörahasto UNFPA:n, ulkoministeriön, Eduskunnan seksuaalioikeudet- ja kehitysryhmän sekä Kulosaaren yhteiskoulun kanssa järjestivät UNFPA:n vuosiraportin julkaisutilaisuuden. State of World Population 2019 -raportti valottaa UNFPA:n 50-vuotisen historian aikaisia edistysaskelia ja vuoden 1994 Kairon konferenssin jälkeistä kehitystä.

Onnea uusille europarlamentaarikoille! Kokosimme tietopaketin, miten eri tavoin meppi voi vaikuttaa seksuaalioikeuksiin

27.5.
Vaikka EU ei sinällään päätä jäsenmaitteinsä seksuaalioikeuksiin liittyvistä kysymyksistä, mepit voivat monin eri tavoin vaikuttaa työssään niiden suuuntaan. EU voi edistää seksuaalioikeuksia kehitysyhteistyössään.