Tilausehdot ja hinnasto

Tilausehdot

Tilauksia otetaan vastaan vain puhelimitse. Haluamme palvella sinua ja perhettäsi yksilöllisesti, joten valitsemme hoitajan kuhunkin tilaukseen sen mukaan, millainen tarve perheelläsi on. Hoitajan valinnasta ilmoitamme sinulle puhelimitse, jolloin vielä tarkistamme tilatun ajan ja muut yksityiskohdat. Puhelintilaus on sitova ja peruutuksista veloitetaan.

Lyhin veloitettava työaika on neljä tuntia muissa kunnissa, paitsi Espoossa ja Helsingissä. Espoossa ja Helsingissä minimitilausaika on kolme tuntia. Hoitajalla on perheessä mukanaan työilmoituslomake, johon tehty työaika merkitään ja hyväksyt työn allekirjoituksellasi. Työ veloitetaan reilun viikon kuluttua. Hintaan sisältyvät kaikki työnantajakustannukset. Toimialueellamme emme veloita matkakustannuksia. Perustuntihinta on kuntakohtainen.

Hinnasto

Perustuntihinta 31,80 euroa
Ylityölisä 7,5 tunnin jälkeen 50 %
Ylityölisä 9,5 tunnin jälkeen 100 %

Klo 18-21 iltalisä 15 %
Klo 21-06 yötyölisä 30 %
Lauantailisä 25%
Sunnuntailisä 100 %

Sunnuntailisällä tarkoitetaan sunnuntaina, kirkollisena juhlapäiväna, vapunpäivänä ja itsenäisyyspäivänä tehtyä työtä. Sunnuntaikorvaus veloitetaaan myös mainittuja päiviä edeltävinä päivinä klo 20.00-24.00 välisenä aikana sekä pääsiäislauantaina ja juhannus- ja jouluaattona tehdystä työstä. Kerromme palvelun hinnan tilatessasi.

Katso Espoon hinnasto.

Katso Helsingin ja muiden kuntien hinnastoa.