Suomalaista palvelua

Väestöliiton klinikat – hyvästä syystä

Väestöliiton lapsettomuusklinikka on Suomen johtava hedelmöityshoitoklinikka. Lapsettomuushoidot sisältävät useita eri hoitovaihtoehtoja ja valitsemme yhdessä näistä parhaan mahdollisen vaihtoehdon juuri sinulle. Lääkärimme ovat hedelmöityshoitoon erikoistuneita huippuasiantuntijoita ja siksi hoitomme on tuloksellista: kahdeksan kymmenestä asiakkaastamme saa hoitojen jälkeen lapsen. Tavoitteenamme on aina toimia asiakkaamme parhaaksi. Meille jokainen ihminen on arvokas ja hoidamme kaikkia apua tarvitsevia yhdenvertaisesti.

Käytössämme on Yhteiskunnallinen yritys –merkki, joka kertoo, että yritys on perustettu yhteiskunnallista tarkoitusta varten ja voitosta suurin osa kanavoituu yhteiskunnalliseen hyvään.

BLOGI: LAPSETTOMUUSLÄÄKÄRIN MIETTEITÄ

Kiitos hyvästä
Lapsettomuuslääkärin mietteitä Kättelyn ja tervehtimisen jälkeen istumme tuokion hiljaa. Lähes kaksi vuotta sitten olimme hyvästelleet muutaman tuloksettoman hoitoyrityksen jälkeen. Laran munarajojen toiminta oli 30-vuotiaana lähes hiipunut. Pari halusi kutenkin yrittää hedelmöityshoitoa omilla sukusoluilla. Erilaisten stimulaatioyritysten tuloksena oli vain kolme alkiota … Lue loppuun →

Lapsettomuusklinikan ylilääkäri kertoo, miten suojaat hedelmällisyyttäsi