Tyttö ja nalle yrityksen joulukeräys

Kaikkien kotien onneksi -joulukeräys yrityksille

Kutsumme yrityksesi mukaan auttamaan lapsia, nuoria ja perheitä.

Kaikissa kodeissa joulu ei ole onnellinen. Monen lapsen, nuoren ja perheen arkea kuormittavat erilaiset huolet, kuten turvattomuus, yksinäisyys, uupumus ja ihmissuhteiden ristiriidat. Kenenkään ei tulisi jäädä huolineen yksin jouluna tai muutoinkaan.

Tee tänä jouluna yrityslahjoitus Kaikkien kotien onneksi -keräykseemme. Yrityksesi lahjoituksella tuetaan Väestöliiton asiantuntevaa ja maksutonta neuvontaa sekä kotien ja perheiden hyvinvointia koskevaa tutkimustyötä. Yhdessä voimme auttaa lapsia, nuoria ja perheitä ja luoda tarinoita, joilla on onnellinen loppu.

Joulutervehdyskuvat, joissa hymyilevä tyttö.

Kerro yrityksesi lahjoituksesta kauniilla joulutervehdyksellä.

Kun teet yrityksesi joululahjoituksen Kaikkien kotien onneksi -keräykseen, saatte käyttöönne kauniit tervehdysmateriaalit (fi, sv, en). Materiaaleilla voitte viestiä lahjoituksestanne ja välittää joulutervehdykset henkilökunnallenne ja sidosryhmillenne. Lähetämme teille tervehdysmateriaalit, kun olette täyttäneet yrityslahjoituslomakkeen.

Kun yrityksesi lahjoittaa yli 10 000 euroa, voimme sopia lahjoitusta koskevasta viestinnästä sekä kiitosvierailusta henkilökuntatilaisuuteenne.

Tee yrityslahjoitus helposti verkossa

Lahjoituksen tekeminen on helppoa. Klikkaa yrityslahjoituslomakkelle, valitse lahjoitussumma ja täytä yrityksen tiedot. Voit valita maksutavaksi verkkopankki- tai luottokorttimaksun tai tilata laskun. Jokainen lahjoitus on arvokas.

Mitä lahjoituksilla saadaan aikaan?

Yrityksesi joululahjoituksella tuetaan Väestöliiton  asiantuntevaa ja maksutonta neuvontaa. Jo yksikin keskustelu asiantuntijoidemme kanssa voi helpottaa ja auttaa vaikeassa tilanteessa. Varhaisen vaiheen tuen avulla voimme ennaltaehkäistä ongelmien syvenemisen.

Lahjoituksia tarvitaan, jotta voimme muun muassa tukea uupuneita vanhempia Perhepulma-palvelussa, auttaa poikia ja nuoria miehiä Poikien Puhelimessa, tarjota nuorille chat-apua ihmissuhteiden, murrosiän myllerrysten ja seksuaalisuuden huoliin sekä keskusteluapua isovanhemmuuden ristiriitoihin. Lahjoitusten avulla voimme myös tukea muualta Suomeen muuttaneiden vanhemmuutta ja hyvinvointia.

Lahjoitusvaroilla tuetaan myös Väestöliiton tutkimustyötä, joka auttaa ymmärtämään kotien ja perheiden hyvinvointia ja ihmissuhteita sekä mm. syntyvyyteen ja ikääntymiseen liittyviä ilmiöitä. Tutkimustietoa tarvitaan, jotta voimme paremmin auttaa ja edistää kaikkien kotien onnea ja hyvinvointia.

Esimerkkejä siitä, miten lahjoitukset auttavat

Jo 25 eurolla voimme esimerkiksi tarjota asiantuntevaa ammattiapua yhden vanhemman jaksamisen ja haastavan perhetilanteen tueksi. Auttamalla ja tukemalla vanhempia tuemme myös lasten onnellista ja turvallista kasvua.

Jo 100 eurolla voimme esimerkiksi kuunnella ja auttaa neljää poikaa tai nuorta miestä Poikien Puhelimessa mm. murrosiän kehitykseen tai yksinäisyyteen liittyvissä huolissa ja keskustella siitä, mistä voisi löytää uusia kavereita.

Haluatko tehdä lahjoituksen yksityisenä henkilönä? Lahjoita helposti täällä >>

OTA MEIHIN YHTEYTTÄ

Autamme mielellämme kaikissa yrityslahjoittamiseen liittyvissä asioissa:

lahjoitukset@vaestoliitto.fi tai 040 624 1104 (arkisin klo 9-15).