Väestöliiton joulukeräys

Tyttö ja vanhemmat.

TEE JOULULAHJOITUS JA AUTA LAPSIPERHEITÄ

Anna tänä vuonna joululahjoitus Väestöliiton työhön lapsiperheiden hyväksi.

LAHJOITA VERKKOPANKISSA NYT >>

Joululahjoituksilla tuetaan vanhempien jaksamista ja lasten turvallista kasvua. Varoja tarvitaan kipeästi, jotta voimme auttaa yhä useampia apua tarvitsevia perheitä. Jo 25 eurolla voidaan auttaa yhtä vanhempaa jaksamiseen ja haastavaan perhetilanteeseen liittyvissä huolissa. Tee joululahjoitus jo tänään. Jokainen lahjoitus on tärkeä.

LAHJOITA YKSITYISENÄ HENKILÖNÄ

TEE JOULULAHJOITUS VERKKOPANKISSA >>

• Valitse lahjoituskohteeksi perheiden ja vanhemmuuden tukeminen.

TEE MOBILEPAY-LAHJOITUS NUMEROON 85055

• Lahjoita haluamasi summa helposti MobilePayn avulla.

LAHJOITA SOITTAMALLA NUMEROON 0600 19898

• Puhelun hinta 20,28 € + pvm/mpm veloitetaan puhelinlaskullasi

TEE YRITYKSEN JOULULAHJOITUS

Yrityksen joululahjoituksella olette tärkeällä tavalla mukana tukemassa perheiden hyvinvointia. Lue alla olevasta linkistä Väestöliiton toimitusjohtaja Eija Koivurannan jouluvetoomus yrityksille.

Väestöliiton jouluvetoomus yrityksille >>

Joulutervehdyskuva.

TEE YRITYSLAHJOITUS TAI TILAA LASKU VERKKOLOMAKKEELLA >>

Valitse lomakkeella lahjoituskohteeksi: ”Perheiden ja vanhemmuuden tukeminen”.

Kerro lahjoituksesta sidosryhmille kauniilla joulutervehdyksellä.

Lisätietoja yrityslahjoittamisesta: lahjoitukset@vaestoliitto.fi tai 040 624 1104.

Näin yrityksesi lahjoitus auttaa, esimerkkisummia:

500 € – 20 perhettä voi saada asiantuntevaa tukea lasten kasvatukseen ja kehitykseen liittyvissä huolissa.

2 000 € – viikon verran lapsiperheiden hyvinvointia tukevaa iltapäivystystä.

YHDESSÄ VOIMME AUTTAA YHÄ USEAMPIA PERHEITÄ

Pieni poika äidin sylissä.

Monissa perheissä on ristiriitoja, huolia ja yksinäisyyttä. Väestöliiton maksuttoman puhelin- ja chatpalvelun avulla voi saada nopeasti ja nimettömästi asiantuntevaa apua perheen tilanteeseen. Lahjoituksia tarvitaan, jotta voimme auttaa yhä useampia perheitä ja vanhempia.

Puhelin- ja chatpäivystyksen avulla voidaan ennaltaehkäistä perheen ongelmien syvenemistä ja tukea lasten turvallista kasvua. Apua ja tukea kaivataan mm. lasten kasvatukseen, parisuhteen haasteisiin ja omien tunteiden käsittelyyn. Varhaisessa vaiheessa saatu tuki ehkäisee perheen ongelmien syvenemistä ja tukee lasten turvallista kasvua.

Varoja tarvitaan kipeästi vahvistamaan tarjottavaa apua ja tukea myös ilta-aikaan, jolloin kodit hiljenevät ja vanhemmilla on paremmin mahdollisuus jutella huolistaan. Lahjoituksellasi voimme auttaa yhä useampia vanhempia ja perheitä ja vaikuttaa samalla siihen, että mahdollisimman monella lapsella olisi onnellinen ja turvallinen lapsuus. Jokainen lahjoitus on todella tärkeä.

Asiakkaiden kertomaa perheitä ja vanhemmuutta tukevasta puhelin- ja chatpalvelustamme:

”Tosi helpottunut olo ja tunne siitä, että asiat paranee.”

”Hyvä, että tällainen palvelu on olemassa. Sain apua perhe-elämän kriisitilanteeseen.”

”Tämän tyyppinen matalan kynnyksen chat on todella hyvä tapa lähteä purkamaan omaa ongelmaa. Kolmen tapaamiskerran jälkeen olo tuntuu jo paljon paremmalta ja ongelma tuntuu voitettavalta. Kiitos.”

Liitytään yhteen -kampanja

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö.

Liitytään yhteen on Väestöliiton uusi kampanja, jolla kerätään pitkäjänteisesti varoja työhömme hyvinvoinnin, hyvien ihmissuhteiden ja ihmisoikeuksien hyväksi. Tänä aikana on tärkeää huomioida ihmissuhteiden merkitys hyvinvoinnille, nähdä näkymättömät ja asettua lähekkäin samalle puolelle. Joulun alla vetoamme Liitytään yhteen -kampanjalla lahjoitusten saamiseksi lapsiperheiden ja vanhemmuuden hyväksi.

LIITYTÄÄN YHTEEN -KAMPANJAMME SUOJELIJANA TOIMII TASAVALLAN PRESIDENTTI SAULI NIINISTÖ.

Muut tukijat löytyvät täältä >>

LISÄTIETOJA: lahjoitukset@vaestoliitto.fi tai 040 624 1104

Väestöliiton rahankeräyslupa: RA/2020/1558, myönnetty 4.12.2020, voimassa toistaiseksi koko maassa Ahvenanmaata lukuunottamatta.

Väestöliiton tavara-arpajaislupa: RA/2021/907, myönnetty 19.7.2021. Voimassa ajalla 1.8.2021-31.10.2021 koko maassa poislukien Ahvenanmaa.