Liitytään yhteen -kampanja

Kollaasikuva, jossa eri-ikäisiä ihmisiä.

ALA LAHJOITTAJAKSI

Valitse oma tapasi auttaa – jokainen lahjoitus on arvokas!

Tänä aikana on tärkeää huomioida ihmissuhteiden merkitys hyvinvoinnille, nähdä näkymättömät ja asettua lähekkäin samalle puolelle. Liitytään yhteen -kampanjan keräämät lahjoitukset käytetään työhömme hyvinvoinnin, hyvien ihmissuhteiden ja ihmisoikeuksien hyväksi. Kampanjan suojelijana toimii tasavallan presidentti Sauli Niinistö. Lahjoita ja auta!

LAHJOITA JA AUTA

Sinun apuasi tarvitaan

Lahjoittamalla olet mukana edistämässä ihmisten yhteyttä toisiinsa.

Unelmamme on maailma, jossa ihmiset voivat hyvin ja jokaisella on ainakin yksi elämää rikastuttava ihmissuhde – maailma, jossa jokaista ihmistä kunnioitetaan ja häntä kohdellaan muiden kanssa samanarvoisesti omassa arjessaan ja koko yhteiskunnassa. Sinä voit olla mukana tekemässä tällaisesta maailmasta totta!

Lahjoittamalla tuet Väestöliiton työtä lasten, nuorten, perheiden ja koko väestön hyvinvoinnin, hyvien ihmissuhteiden ja ihmisoikeuksien hyväksi.

Liitytään yhteen -kampanjalla kerättävin varoin tuetaan mm. nuorille, perheille ja pareille tarjottavaa maksutonta matalan kynnyksen neuvontaa ja tukea ihmissuhteisiin, vanhemmuuteen, sukupolvisuhteisiin, nuoruuteen ja murrosikään, seksuaalisuuteen ja monenlaisiin arjen haasteisiin. Lahjoitusvaroin voidaan auttaa mahdollisimman monia saamaan apua varhaisessa vaiheessa ja ennaltaehkäistä ongelmien syveneminen.

Lahjoitusvaroin tuetaan myös mm. perheystävällisyyden, yhdenvertaisuuden, monikulttuurisuuden sekä seksuaali- ja ihmisoikeuksien hyväksi tehtävää vaikuttamistyötämme sekä syntyvyys- ja väestötutkimusta.

Lue lisää keräysvarojen käytöstä täällä >>

Kampanjan suojelija

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö.

Väestöliiton Liitytään yhteen -kampanjan suojelija on tasavallan presidentti Sauli Niinistö.

Lisätietoa kampanjasta:

Lisätietoja: lahjoitukset@vaestoliitto.fi tai 040 624 1104

Väestöliiton rahankeräyslupa: RA/2020/1558, myönnetty 4.12.2020, voimassa toistaiseksi koko maassa Ahvenanmaata lukuunottamatta.

Väestöliiton tavara-arpajaislupa: RA/2021/907, myönnetty 19.7.2021. Voimassa ajalla 1.8.2021-31.10.2021 koko maassa poislukien Ahvenanmaa.

Tänä aikana on tärkeää huomioida
ihmissuhteiden merkitys hyvinvoinnille,
nähdä näkymättömät ja
asettua lähekkäin samalle puolelle.

Väestöliiton työ vahvistaa ihmisten yhteyttä toisiinsa.

Auta lahjoittamalla – #LiitytäänYhteen