Mukana tukemassa

Sydämenmuotoinen kiitos.

Kiitämme lämpimästi Liitytään yhteen -kampanjan suojelijaa sekä kumppaneitamme arvokkaasta tuesta ja yhteistyöstä!

Yhdessä voimme vahvistaa koko väestön hyvinvointia, hyviä ihmissuhteita ja ihmisoikeuksia.

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö

Liitytään yhteen -kampanjan suojelija tasavallan presidentti Sauli Niinistö.

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö suojelee Väestöliiton Liitytään yhteen -kampanjaa. Kiitämme sydämellisesti tästä merkittävästä tuesta ja kunniasta kampanjamme hyväksi.

Suomen miesten salibandy-maajoukkue

Miesten salibandymaajoukkue.

Miesten salibandy-maajoukkue on Liitytään yhteen -kampanjan yhteisölähettiläs. Maajoukkue kannustaa osallistumaan kampanjaan mm. arpajaisvideolla. Olemme todella iloisia ja kiitollisia salibandymaajoukkueen vahvasta tuesta ja yhteistyöstä Liitytään yhteen -kampanjan hyväksi.

”Yhdessä tekeminen ja kaikkien tasapuolinen arvostaminen on miesten maajoukkueen keskeisimpiä teemoja, joten tähän kampanjaan oli helppo yhtyä”, päävalmentaja Petteri Nykky toteaa koko miesten maajoukkueen puolesta.

Liitytään yhteen -kampanjan konsepti ja markkinointi on suunniteltu pro bono -yhteistyössä markkinointi- ja viestintätoimisto Valveen kanssa. Kiitämme lämpimästi sitoutuneesta, innostavasta, luovasta ja ammattitaitoisesta yhteistyöstä Väestöliiton hyväksi.

”Väestöliitto on työskennellyt 80 vuotta ihmissuhteiden ja hyvinvoinnin eteen. Tuon työn merkitys korostuu tässä ajassa, ja tuntui tärkeältä päästä mukaan tekemään pitkäjänteistä yhteistyötä”, Valveen toimitusjohtaja Sara Nikander kertoo.

ClearChannel logo.

ClearChannel tukee Väestöliiton Liitytään yhteen -kampanjaa lahjoittamalla kampanjalle ulkomainonnan näkyvyyttä. ClearChannelin tuki on todella arvokas, jotta lahjoitusvetoomuksemme tavoittaa mahdollisimman monet. Suuri kiitos tuestanne!

”Yhteistyö Väestöliiton kanssa on meille hyvin merkityksellistä. Kaupallisen toiminnan ohella, haluamme tukea yhteiskunnallisesti tärkeitä asioita tuomalla viestit ulos ihmisten keskuuteen ja sitä kautta herättää keskustelua tärkeistä aiheista. Lahjoittamalla ulkomainonnan näkyvyyttä Väestöliitolle autamme osaltamme Väestöliittoa saavuttamaan uusia ihmisiä ja kasvatamme kampanjan huomioarvoa.

Meillä Clear Channelilla on vahva missio ”Creating the Future of Media”, joka kuvaa sekä tämänhetkistä uniikkia positiotamme mediamarkkinoilla että tulevaisuuden pyrkimyksiämme. Mielestämme tulevaisuuden mediaan liittyy tahto olla muutakin kuin median tarjoaja. Clear Channelin tarkoitus olla ”a Platform for Good” viittaa sekä pieniin että suuriin tekoihin, joilla pyrimme edistämään hyvinvointia ja oikeudenmukaisuutta yhteistyössä kaupunkien, mainostajien sekä muiden sidosryhmiemme kanssa”, sanoo Clear Channelin Head Of Marketing Pilvi Rissanen

Voglia logo.

Voglia tukee Väestöliiton työtä lahjoittamalla 5% Sinun-unisextuotteiden myynnistä perheiden hyvinvoinnin ja vanhemmuuden tukemiseen. Olemme todella iloisia yhteistyöstä Voglian kanssa. Voglian Sinun-unisextuotteet ja niihin liittyvä yhteistyökumppanuutemme on tärkeä viesti yhdenvertaisuuden puolesta.

”Avoimuus ja arvostava vuoropuhelu rakentavat yhteyttä ihmisten välillä. Meille on tärkeää olla mukana tukemassa työtä, jossa rohkaistaan jokaista olemaan oma itsensä ja kohtaamaan myös muut yhdenvertaisina.”

Katriina Virtanen, Voglian toimitusjohtaja

Randomex logo.

Randomex vastaa Liitytään yhteen -kampanjan hyväntekeväisyys TV-arpajaisten toteuttamisesta. Kiitämme erittäin hyvästä, sujuvasta ja ammattitaitoisesta yhteistyöstä Väestöliiton hyväksi.

”Koemme Väestöliiton työn erittäin monipuoliseksi ja tärkeäksi nykyajan nopeasti muuttuvassa yhteiskunnassa. Koskaan aikaisemmin hyvinvoinnin edistäminen ja ihmisten välisten yhteyksien vahvistaminen ei ole ollut yhtä tärkeää kuin juuri nyt.”

Jussi Juutinen, toimitusjohtaja, Oy Randomex Ab