Tule yritystukijaksi

Äiti ja lapsi.

TULE YRITYSTUKIJAKSI – TEE YRITYSLAHJOITUS

Jokaisen yrityksen tuki Väestöliiton Liitytään yhteen -kampanjalle on arvokas. Yhdessä yritysten kanssa voimme vahvistaa väestön hyvinvointia, hyviä ihmissuhteita ja ihmisoikeuksia sekä ennaltaehkäistä yksinäisyyttä, syrjäytymistä ja pahoinvointia.

Yritys voi kohdentaa lahjoituksen yleisesti Väestöliiton työn hyväksi tai valita lahjoituskohteeksi perheiden ja vanhemmuuden tukemisen, nuorten kasvun ja hyvinvoinnin tukemisen tai Poikien Puhelimen. Lisätietoa lahjoituskohteista ja varojen käytöstä löytyy täältä>>

VINKKI: Väestöliiton Liitytään yhteen -keräys on hieno yrityksen joululahjoituskohde. Kaikki keräykseen osallistuvat yrityslahjoittajat saavat joulun alla käyttöönsä joulutervehdysmateriaalin, jolla voivat viestiä lahjoituksesta henkilökunnalle, asiakkaille ja sidosryhmille.

TEE YRITYSLAHJOITUS

• Tee yrityslahjoitus verkossa >>
    • Voit valita maksutavaksi pankki- tai luottokorttimaksun, MobilePay-maksun tai laskun tilaamisen.
  • Lahjoita tilisiirtona:
    • Väestöliiton lahjoitustili: Nordea FI63 1745 3000 0979 58, viite 3261

TULE YHTEISTYÖKUMPPANIKSI

Yritykset voivat tulla myös Liitytään yhteen -kampanjan yhteistyökumppaneiksi. Yhteistyökumppanuus voidaan suunnitella yrityskohtaisesti. Yhteistyökumppanuus perustuu kirjalliseen sopimukseen ja kumppanimme sitoutuvat yritysyhteistyön eettisten periaatteiden noudattamiseen. Ota yhteyttä, niin jutellaan lähemmin!

Lisätiedot:

Mervi Saikkonen, Varainhankinnan asiantuntija

mervi.saikkonen@vaestoliitto.fi tai gsm. 040 624 1104

Väestöliiton rahankeräyslupa: RA/2020/1558, myönnetty 4.12.2020, voimassa toistaiseksi koko maassa Ahvenanmaata lukuunottamatta.