Yrityksen joululahjoitus

Isovanhemmat ja lapsenlapset maskit kasvoilla 2

Tee yrityksen joululahjoitus Väestöliiton hyväksi.

TEE YRITYKSEN JOULULAHJOITUS JA AUTA

“Merkitykselliset ihmissuhteet ovat keskeinen osa ihmisten hyvinvointia. Nyt jos koskaan on tärkeätä, että muistamme ja huomioimme läheisiämme ja ihmisiä ympärillämme ja tuemme toinen toisiamme, vaikka emme pystyisi tavalliseen tapaan tapaamaan heitä.

Väestöliitto vetoaa yksityisiin henkilöihin ja yrityksiin lahjoitusten saamiseksi, jotta voimme auttaa yhä useampia näinä haastavina aikoina. Muistamalla Väestöliittoa joululahjoituksella yrityksesi voi auttaa.”

Väestöliiton toimitusjohtaja Eija Koivuranta

TEE YRITYKSEN JOULULAHJOITUS

Yrityksen joululahjoitus Väestöliitolle on arvokas tapa auttaa ja viestiä välittämisestä. Tekemällä joululahjoituksen Väestöliitolle yrityksesi on mukana tukemassa lasten, nuorten, perheiden ja koko väestön hyvinvointia ja onnellisuutta sekä ihmisoikeuksien toteutumista Suomessa ja kehitysmaissa.

Tee yrityksen joululahjoitus helposti verkossa. Verkkolomakkeella voit myös halutessasi tilata laskun.

Kun teette yrityksen joululahjoituksen, saatte käyttöönne sähköisen joulutervehdyksen, jolla voitte viestiä arvokkaasta tuestanne henkilökunnalle, sidosryhmille ja asiakkaillenne (PIENI PAKETTI, ks. kuva alla). Yli 10 000 euron lahjoituksesta yrityksenne saa lisäksi kiitokseksi asiantuntijaluennon henkilökunnalleen (SUURI PAKETTI, ks. kuva alla).

TEE YRITYSLAHJOITUS TÄÄLLÄ >>

PIENI JA SUURI PAKETTI YRITYSTEN KÄYTTÖÖN

PIENI PAKETTI

Kun teet yrityksen joululahjoituksen Väestöliitolle, saat käyttöösi joulutervehdyksen kolmella kielellä (su, ru ja eng). Jätä yhteystietosi lahjoituslomakkeella, niin lähetämme materiaalit käyttöönne.

SUURI PAKETTI

Kun yrityksesi lahjoitus on vähintään 10 000 euroa, yrityksenne saa joulutervehdysten lisäksi asiantuntijaluennon henkilökunnalleen.

YRITYKSESI LAHJOITUS ON ARVOKAS

Väestöliitto tekee työtä lasten, nuorten, perheiden ja koko väestön hyvinvoinnin ja onnellisuuden sekä ihmisoikeuksien toteutumisen hyväksi Suomessa ja kehitysmaissa. Sinun yrityksesi lahjoituksen avulla mm.:

• tuemme lasten ja nuorten terveen ja tasapainoisen kasvun edellytyksiä
  • tuemme perheiden ja parisuhteiden hyvinvointia
  • vahvistamme vanhemmuutta ja isovanhemmuutta
  • edistämme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta Suomessa
  • edistämme seksuaaliterveyttä ja -oikeuksia kotimaassa ja kehitysmaissa

YHTEYSTIEDOT:

Mervi Saikkonen, varainhankinnan asiantuntija