Tunnekeskeinen parisuhdekurssi antaa välineitä parisuhteen läheisyyden parantamiseen ja ristiriitojen ratkaisuun. Sen voi tehdä joko yhdessä kumppanin kanssa tai yksin. Kurssi on maksuton. Se perustuu tunnekeskeiseen pariterapiaan - olematta kuitenkaan terapiaa.
Taidetehtäviä pareille yhdessä tehtäväksi. Taiteen tekeminen voi auttaa meitä yhdessä tekemisen kautta löytämään uusia puolia itsestämme ja kumppanistamme.
Parisuhteen elokuvatehtäviä Kaikki parisuhteet ovat erilaisia ja eri ihmisille eri asiat ovat tärkeitä. Kaikissa parisuhteissa ei tarvitse lähteä intiimimpään keskusteluun, eikä kaikilla ole siihen halua tai tarvetta. Nämä tehtävät on koottu pareille, yksilöille, joilla on halua lähteä syventämään parisuhteen keskusteluja.
Parisuhteen syventäminen  Kaikki parisuhteet ovat erilaisia ja eri ihmisille eri asiat ovat tärkeitä. Kaikissa parisuhteissa ei tarvitse lähteä intiimimpään keskusteluun, eikä kaikilla ole siihen halua tai tarvetta. Nämä tehtävät on koottu pareille, yksilöille, joilla on halua lähteä syventämään parisuhteen keskusteluja.
Meidän tarina  Joskus suhteessa on hyvä palata alkuun ja muistella mikä on tuonut juuri teidät kaksi yhteen. On hyvä muistuttaa itseä niistä tunteista joita toinen ihan alussa sinussa herätti.
Seksuaalisuus, tehtäviä parisuhteen piristämiseen.Mitä rakkaasi kaipaa lisää seksielämäänne? Mistä rakkaasi tietää sinun haluavan häntä? Millaisesta esileikistä rakkaasi pitää? Kertokaa toisillenne mistä pidätte, mitä kaipaatte. Arvailu ei kannata.