Haemme asiantuntija-koordinaattoria Kumita-kampanjaan

Haluatko tehdä merkityksellistä työtä nuorten seksuaalikasvatuksen ja auttamistyön parissa? Haemme asiantuntija-koordinaattoria Kumita-kampanjaan. Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työn perheystävällisessä työyhteisössä.

Työhösi kuuluu 8.-luokkalaisille suunnatun seksuaalikasvatuskampanja Kumitan koordinointi sekä asiantuntijan työt. Kampanjassa jokainen Suomen 8.-luokkalainen saa kondomin sekä ohjeistuksen sen käyttöön koulun kautta.

Työhösi kuuluu huolehtia siitä, että hanke toteutuu kaikilta osin suunnitellussa aikataulussa. Organisoit ja kilpailutat kondomien ja oheismateriaalien tilaamisen ja pakkaamisen sekä kuljetukset kouluille. Valitset ja perehdytät kesätyöntekijät. Viestit koulujen ammattilaisille ja tuotat monipuolisesti tietoa nuorille seksitaudeilta suojautumisesta moninaisuus huomioiden ja seksuaalioikeudet lähtökohtana. Hoidat hankkeen raportoinnin ja laadit seuraavan vuoden hankehakemuksen. Lisäksi toivomme, että kehität ja uudistat kampanjaa yhdessä toisen, 50 % työaikaa tekevän, asiantuntijan kanssa. Lisätietoa Kumita-hankkeesta löydät osoitteesta kumita.fi.

Edellytämme tehtävään valittavalta henkilöltä

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • koordinointi- ja organisointikykyä
  • paineensietokykyä
  • perustietoja seksuaalisuudesta
  • kykyä puhua ja kirjoittaa luontevasti seksistä ja ehkäisystä moninaisuus huomioiden
  • viestinnällistä osaamista ja valmiutta tuottaa ja julkaista some- ja verkkosisältöjä niin nuorille kuin aikuisille

Katsomme eduksi seksologisen osaamisen, yläkoulumaailman tuntemuksen ja/tai näytöt projektinhallintataidoista.

Työ sijoittuu pääasiassa toimistotyöaikaan, ja työaika on liukuva. Työtä tehdään joustavasti sekä etänä että toimipisteellämme Kalevankadulla Helsingin keskustassa.  Työ alkaa 20.3.2023 tai sopimuksen mukaan ja päättyy 31.12.2023. Määräaikaisuuden syy on rahoituksen määräaikaisuus. Tehtävä on täysipäiväinen (viikkotyöaika 35 h). Tarjoamme työterveyshuollon sekä lounas- ja liikuntaedun.

Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Tehtävä sijoittuu TES-vaativuusluokkaan 5. Palkkaus on 2700–3000 e/kk osaamisesta ja työkokemuksesta riippuen. Hae tehtävää mahdollisimman pian tai viimeistään 24.2.2023 klo 23.59 mennessä täyttämällä tiedot ja lataamalla vapaasti muotoiltu hakemuskirjeesi palkkatoivomuksineen sekä CV. Täytämme paikan heti, kun sopiva hakija löytyy.

Väestöliitto arvostaa yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä, kuten eri ikäisiä, eri sukupuolien edustajia ja eri kulttuuri- tai vähemmistöryhmiin kuuluvia.

Lisätietoja työtehtävästä antaa palvelupäällikkö Maria Nikunlaakso, maria.nikunlaakso@vaestoliitto.fi, p. 040 7425 626 (8.–17.2.).

Hakulinkki