Hae mukaan Womento- mentorointiin

Työuramentorointia, verkostoja ja osallisuutta

Womento- työuramentorointi tukee koulutettujen Suomeen muuttaneiden naisten oman alan asiantuntijuutta sekä suomalaisen työlämän ja tapojen tuntemusta. Womento on auttanut vuodesta 2011 jo yli 250 maahan muuttanutta korkeakoulutuettua naista matkalla töihin omalle alalleen Suomessa.

Työuramentorointi on vapaaehtoinen ja tavoitteellinen prosessi jossa mentori auttaa aktoria kasvattamaan osaamistaan ja vahvistamaan valmiuksiaan työllistyä koulutustaan vastaavalle alalle. Mentoroinnin kesto on noin 8 kuukautta, joiden aikana on valmennus, yhteisiä ryhmätapaamista ja itsenäistä parityöskentelyä. Toiminta on osallistujille maksutonta.

Haemme kaksi kertaa vuodessa vapaaehtoisia naisia mentoreiksi ja ulkomailta Suomeen muuttaneita naisia aktoreiksi. Tule mukaan innostavaan ryhmä- ja parityöskentelyyn!

Haku on auki tammikuussa ja elokuussa. Seuraava haku on tammikuussa 2021. Seuraa ilmoituksiamme facebookissa ja tällä sivulla.

Liity Womenton Työuramentorointi maahanmuuttajille – FB ryhmään tästä.