Testamenttilahjoitus

Isoisä halaa lapsenlastaan.

Testamenttilahjoitus on kaunis tapa auttaa

TERVETULOA VÄESTÖLIITON TESTAMENTTI-ILTAAN 24.11.2021 klo 17.00-18.30

Mitä jokaisen tulisi tietää testamenttaamisesta ja perintöoikeudesta? Mitä asioita on hyvä ottaa huomioon?

Tilaisuus on maksuton ja se toteutetaan Teams-verkkotilaisuutena.

LISÄTIEDOT JA ILMOITTAUTUMINEN >>

Testamenttilahjoitus on kaunis tapa jättää itsestään jälki tuleville sukupolville. Testamenttilahjoitus kertoo jälkipolville sinun arvoistasi ja siitä, mikä on sinulle tärkeätä.

Muistamalla Väestöliittoa testamentissasi olet mukana rakentamassa parempaa tulevaisuutta lapsille, nuorille, perheille ja koko väestölle. Testamenttilahjoituksellasi tuetaan tulevaisuuden työtämme hyvinvoinnin, hyvien ihmissuhteiden ja ihmisoikeuksien hyväksi. Testamenttilahjoituksen voi halutessaan kohdentaa yleisesti Väestöliiton hyväksi tai johonkin toivomaasi kokonaisuuteen. Testamenttilahjoituksen kohdentamisesta johonkin tiettyyn tarkoitukseen kannattaa olla meihin yhteydessä testamenttia laatiessasi.

Yleishyödyllisenä yhdistyksenä Väestöliiton ei tarvitsee maksaa testamenttilahjoituksesta perintöveroa. Sinun testamenttilahjoituksesi kohdennetaan siis kokonaisuudessaan Väestöliiton työhön. Voit itse määrätä omaisuudestasi osuuden, jonka haluat lahjoittaa Väestöliitolle testamentissasi. Pienikin testamenttilahjoitus on arvokas.

Testamenttiasiakirjan tulee täyttää tietyt muotoseikat. Suosittelemmekin käyttämään juristia testamentin laatimiseen, jotta voit varmistua siitä, että sinun tahtosi aikanaan toteutuu toivomallasi tavalla.

Voit mielellään olla yhteydessä, kun harkitset testamenttilahjoituksen tekemistä.

OTA YHTEYTTÄ

Autan sinua mielelläni testamenttilahjoittamiseen liittyvissä asioissa.

Mervi Saikkonen, Varainhankinnan asiantuntija

gsm. 040 624 1104 tai mervi.saikkonen@vaestoliitto.fi