Palvelut

Tarjoamme ongelmia ehkäiseviä, matalan kynnyksen verkkopalveluja lapsiperheille vanhemmuuden ja vanhempien ihmissuhteiden ja seksuaalisen hyvinvoinnin tueksi. Löydät kaikki maksuttomat palvelumme Hyvä kysymys -sivustolta.

Perhepulma-chat (iltapäivystys maanantaisin)

Perhepulma-chat on matalan kynnyksen chat-palvelu vanhemmuuden, vanhempien ihmissuhteiden ja perhearjen pulmiin. Chatissa voit keskustella ilman erillistä ajanvarausta anonyymisti kahden kesken asiantuntijamme kanssa. Chat palvelee maanantaisin klo 18-21 sekä keskiviikkoisin ja torstaisin kello 12.30-14.30. Palvelu on maksuton. Palvelussa voi asioida suomeksi tai englanniksi.

Siirry Perhepulma-chattiin

Ajanvarauschat

Voit varata myös ajan kahdenkeskiseen keskusteluun asiantuntijamme kanssa Hyvä kysymys -palvelussa. Tarjoamme maksuttomia keskusteluaikoja vanhemmuuden, vanhempien ihmissuhteiden ja seksuaalisuuden kysymyksiin pienten lasten vanhemmille. Asioida voi yksin tai yhdessä kumppanin kanssa. Palvelu on maksuton ja siinä voi asioida suomeksi tai englanniksi.

Siirry selaamaan vapaita aikoja

Perhepulma – puhelinneuvontaa vanhemmuuden tueksi

Väestöliiton auttava puhelin palvelee alle kouluikäisten lasten vanhempia vanhemmuuden kysymyksissä 040 668 4101. Jätä takaisinsoittopyyntö tekstiviestinä tai ääniviestinä. Neuvontaa tarjotaan suomeksi, englanniksi ja venäjäksi. Puhelu maksaa tavallisen puhelun hinnan.

Lisätietoa puhelinpalvelusta: Perhepulmapuhelin

Parisuhdepuhelin (iltapäivystys tiistaisin)

Väestöliiton parisuhdepuhelin pienten lasten vanhemmille palvelee tiistaisin klo 18-21 numerossa 040 6794770. Muina aikoina voit jättää takaisinsoittopyynnön tekstiviestinä tai ääniviestinä. Autamme intiimeihin ihmissuhteisiin  ja seksuaalisuuteen liittyvissä kysymyksissä. Puhelusta maksat tavallisen puhelun hinnan. Palvelussa voi asioida suomeksi tai englanniksi.

Lisätietoa parisuhdepuhelimesta

Perhepulma –  kysy asiantuntijalta -palsta

Perhepulma – Kysy asiantuntijalta -palstalle voit lisätä oman kysymyksen, johon asiantuntijamme vastaa. Palstalla voi asioida vain suomeksi.

Siirry Perhepulma Kysy asiantuntijalta- palstalle

Perhepulma – apua ja tukea vanhemmille

Kaikki maksuttomat palvelumme ja tietoaineistomme löydät myös kootusti  Hyvä kysymys -palvelusta.

Siirry Perhepulma-sivuille

Maksulliset terapia- ja perhepalvelut

Väestöliiton Terapiapalvelut Oy tarjoaa maksullisia terapia- ja perhepalveluja.  Lisätietoa ja ajanvaraustiedot löydät  Terapiapalvelujen sivustolta. Siirry Väestöliiton Terapiapalvelujen sivuille