Palvelut

Tarjoamme ennaltaehkäiseviä, matalan kynnyksen verkkopalveluja lapsiperheille parisuhteen ja vanhemmuuden tueksi. Löydät kaikki maksuttomat palvelumme Hyvä kysymys -sivustolta.

Perhepulma-chat

Perhepulma-chat on matalan kynnyksen chat-palvelu vanhemmuuden, parisuhteen ja perhearjen pulmiin. Chatissa voit keskustella ilman erillistä ajanvarausta anonyymisti kahden kesken asiantuntijamme kanssa. Chat palvelee keskiviikkoisin ja torstaisin kello 9.30-11.30. Palvelu on maksuton. Siirry Perhepulma-chattiin

Ajanvarauschat

Voit varata myös ajan yksityiseen keskusteluun asiantuntijamme kanssa Hyvä kysymys -palvelussa. Tarjoamme maksuttomia keskusteluaikoja vanhemmuuden, parisuhteen ja arjen kysymyksiin. Palvelu on maksuton. Siirry ajanvarauschattiin

Perhepulma – puhelinneuvontaa vanhemmuuden tueksi

Väestöliiton auttava puhelin alle kouluikäisten lasten vanhemmille vanhemmuuden kysymyksiin. Neuvontaa tarjotaan suomeksi, englanniksi ja venäjäksi takaisinsoittoperiaatteella numerossa 040 668 4101. Puhelu maksaa tavallisen puhelun hinnan.

Lisätietoa puhelinpalvelusta: Perhepulmapuhelin

Parisuhdepuhelin

Väestöliiton parisuhdepuhelin pienten lasten vanhemmille palvelee tiistaisin ja torstaisin kello 13-15 numerossa 040 6794770. Voit soittaa parisuhdepuhelimeemme mistä tahansa, sinua askarruttavista parisuhteen kysymyksistä. Puhelusta maksat tavallisen puhelun hinnan. Lisätietoa parisuhdepuhelimesta

Perhepulma –  kysy asiantuntijalta -palsta