Tietoa parisuhteesta

Näiltä sivuilta löydät tietoa parisuhteista.

Tunnekeskeinen parisuhdekurssi

Tunnekeskeinen parisuhdekussi antaa välineitä parisuhteen läheisyyden parantamiseen ja ristiriitojen ratkaisuun. Kurssin voit tehdä joko yhdessä kumppanisi kanssa tai yksin. Paras hyöty saadaan, jos molemmat olette halukkaita kurssille ja teette sen yhdessä. Kurssi perustuu tunnekeskeiseen pariterapiaan. Siirry Tunnekeskeiselle parisuhdekurssille tästä

Parisuhteen omahoito-ohjelmat

Parisuhteen omahoito-ohjelmia löydät  Mielenterveystalo.fi -sivustolta. Väestöliitto on tuottanut ohjelmia yhteistyössä HUS:in Mielenterveystalon kanssa:

Parisuhteen omahoito-ohjelman avulla vahvistatte keskusteluyhteyttä toisiinne ja saatte selviytymiskeinoja parisuhteen kriiseihin. Ohjelma sisältää tietoa ja harjoituksia. Siirry hoito-ohjelmaan

Mustasukkaisuuden omahoito-ohjelma auttaa ymmärtämään liiallista mustasukkaisuuden tunnetta ja selviytymään sen kanssa. Siirry hoito-ohjelmaan.

Oikeudellisissa kysymyksissä kannustamme kääntymään viranomaisten ylläpitämien sivustojen puoleen:

Suomi.fi

Oikeus.fi

Kaikki maksuttomat parisuhdepalvelumme löydät kootusti Hyvä kysymys -palvelusta: Siirry Väestöliiton parisuhdesivuille