Rekisteriseloste

00100 HELSINKI

Y-tunnus: 0202602-8

1. Rekisteriasiat

Rekisteristä vastaavat henkilöt: Arto Nikkarinen. Rekisteriä koskevia kysymyksiä voi lähettää osoitteeseen arto.nikkarinen@vaestoliitto.fi. Vastaamme palautteisiin mahdollisimman nopeasti.

1. Rekisterin nimi

Väestöliiton uutiskirjeiden tilaajalistat

1. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Käsittelyn tarkoituksena on toimittaa listalla oleville henkilöille Väestöliiton uutiskirjeitä, joissa kerrotaan Väestöliiton toiminnasta ja toiminnan aihealueita. Listalla oleville henkilöille voidaan lähettää myös kutsuja Väestöliiton järjestämiin tilaisuuksiin ja kerätä palautetta Väestöliiton toiminnasta.

1. Rekisterin tietosisältö

Rekisteri voi sisältää seuraavia tietoja asiakkaista:

• Sähköpostiosoite
  1. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterit koostetaan henkilöistä, jotka ovat tilanneet uutiskirjeitä, jotka ovat Väestöliiton yhteistyökumppaneita tai jotka ovat asemansa ja toimensa kautta tekemisissä Väestöliiton teemojen kanssa.

1. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisterinpitäjä ei luovuta asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä.

1. Tietojen poistaminen

Tietoja voidaan poistaa henkilön vaatimuksesta.

1. Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Osoitteita käytetään Postiviidakko Oy:n uutiskirjesovelluksen kautta ylläkuvatun tarkoituksen mukaisesti. Postiviidakon rekisteriseloste.