Yrityksille

Nuoret tytöt vierekkäin.

Tule mukaan yrityslahjoittajaksi tai yhteistyökumppaniksi!

Yhdessä yritysten kanssa voimme merkittävällä tavalla vahvistaa hyvinvointia, turvallisia ihmissuhteita ja ihmisoikeuksia muuttuvassa maailmassa. Yritysten tuki Väestöliitolle on todella tärkeätä työmme jatkuvuuden ja vahvistumisen turvaamiseksi.

TEE YRITYSLAHJOITUS >>

Yrityslahjoitus Väestöliitolle viestii hienolla tavalla yrityksen arvoja. Yrityslahjoituksen voi tehdä helposti verkkolahjoituslomakkeella. Voitte valita maksutavaksi pankki- tai luottokorttimaksun, MobilePay-maksun tai laskun tilaamisen.

Väestöliitto on myös erinomainen yrityksen joululahjoituskohde. Tarjoamme meitä muistaneille yrityksille käyttöön kauniit sähköiset joulutervehdykset, joilla voitte viestiä tuestanne sidosryhmille.

TULE YHTEISTYÖKUMPPANIKSI

Yritys voi tulla Väestöliiton pääyhteistyökumppaniksi tai kampanjakumppaniksi Väestöliiton kevät- ja syyskampanjoihin. Yhteistyökumppanuus voi myös liittyä johonkin tiettyyn työmme osa-alueeseen. Yhteistyö voi perustua esim. suoraan rahalahjoitukseen, tuotekumppanuuteen, pro bono -yhteistyöhön tai johonkin innovatiiviseen yhteistyöhön.

Yhteistyökumppanuuteen voi sisältyä markkinointiviestinnällistä yhteistyötä ja mm. Väestöliiton yhteistyökumppanimerkin käyttöoikeus. Yhteistyökumppanuus perustuu kirjalliseen sopimukseen kanssamme ja kumppanimme sitoutuvat yritysyhteistyön eettisten periaatteiden noudattamiseen.

Ota yhteyttä, kerron mielelläni lähemmin kampanjoistamme ja muista yritysyhteistyön upeista mahdollisuuksista:

Mervi Saikkonen, Varainhankinnan asiantuntija gsm. 040 624 1104 tai mervi.saikkonen@vaestoliitto.fi