Yrityksille

Iloiset työntekijät toimistossa.

Yhteistyökumppanuus ja yrityslahjoitus ovat hienoja tapoja tukea työtämme

Yritykset voivat olla tärkeällä tavalla mukana edistämässä työtämme lasten, nuorten, perheiden ja koko väestön arjen, hyvinvoinnin ja onnellisuuden sekä ihmisoikeuksien toteutumisen hyväksi Suomessa ja kehitysmaissa. Yritykset voivat tukea työtämme yhteistyökumppaneina tai yrityslahjoittajina.

TEE YRITYSLAHJOITUS >>

YHTEISTYÖKUMPPANUUS

Yhteistyökumppanuus Väestöliiton kanssa on arvokas tapa kantaa yrityksen yhteiskuntavastuuta. Tarjoamme yrityksille upeita mahdollisuuksia yhteistyökumppanuuteen.

Yhteistyökumppanuus voidaan suunnitella yrityskohtaisesti. Se voi perustua esim. suoraan rahalahjoitukseen, tuotekumppanuuteen tai pro bono -yhteistyöhön. Yhteistyö voi myös liittyä tiettyyn hankkeeseen, projektiin tai kampanjaan. Yhteistyökumppanuuteen sisältyy markkinointiviestinnällinen yhteistyö ja mm. Väestöliiton yhteistyökumppanimerkin käyttöoikeus.

Yhteistyökumppanuus perustuu kirjalliseen sopimukseen kanssamme ja kumppanimme sitoutuvat yritysyhteistyön eettisten periaatteiden noudattamiseen.

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lähemmin yhteistyökumppanuuden monista mahdollisuuksista:

Mervi Saikkonen, Varainhankinnan asiantuntija gsm. 040 624 1104 tai mervi.saikkonen@vaestoliitto.fi