Palvelut

Väestöliitto tarjoaa maksuttomia palveluja parisuhteen tueksi nuorille aikuisille ja pienten lasten vanhemmille.

Maksuttomissa chat-ja puhelinpalveluissamme voit keskustella sinua askarruttavista parisuhteen kysymyksistä Väestöliiton asiantuntijan kanssa. Löydät nämä palvelut Hyvä kysymys -sivustolta.

Parisuhdepalvelut nuorille aikuisille

Psykoterapeutin päivystyschat parisuhteen ongelmista

Alle 35-vuotiaat nuoret aikuiset voivat keskustella Hyvä kysymys -palvelun päivystyschatissa parisuhteen ongelmista maksuttomasti paripsykoterapeutin kanssa. Chat on avoinna torstaisin klo 15-17 ja perjantaisin klo 18-20.
Siirry psykoterapeutin päivystyschattiin

Psykoterapeutin ajanvarauschat parisuhteen pulmiin

Hyvä kysymys -palvelun ajanvarauschatissa on säännöllisesti varattavissa ilmaisia chat-aikoja paripsykoterapeutille. Ajat on tarkoitettu alle 35-vuotiaille nuorille aikuisille ja pareille. Voit keskustella chatissa psykoterapeutin kanssa sinua askarruttavista, parisuhteeseen liittyvistä kysymyksistä reaaliaikaisesti.
Siirry ajanvarauschattiin.

Palvelut pienten lasten vanhemmille

Parisuhdepuhelin

Väestöliiton parisuhdepuhelin palvelee pienten lasten vanhempia tiistaisin ja torstaisin kello 13-15 numerossa 040 6794770. Puhelu maksaa tavallisen puhelun hinnan. Lisätietoa parisuhdepuhelimesta