Poika seisoo selin musta pipo päässään katsellen maisemaa, jossa joki ja vuori. Aurinko paistaa hänen kasvoihin vuorten takaa.

Poikien Puhelin

Piirretty pojan pää, jonka sisään kirjoitettu sanat: seksuaalisuus, tulevaisuus, väkivalta, keho, tunteet, ihmissuhteet, mielenterveys, yksinäisyys, identiteetti, opiskelu, arvot, itsetunto, unelmat, moninaisuus, kiusaaminen ja arki.

Poikien Puhelin on auttava puhelin- ja verkkopalvelu pojille ja nuorille miehille.

Puhelin päivystää arkisin klo 13-18 numerossa 0800 94884

Puheluihin vastaa aikuinen, poikien maailmaan perehtynyt, koulutettu mieshenkilö. Tarjoamme kuuntelevaa korvaa, juttukaveria sekä hyödyllistä tietoa kaikissa elämään liittyvissä pulmissa ja tilanteissa. Puhelu on soittajalle maksuton ja soittaa voi nimettömänä.

Voit jutella kanssamme mistä tahansa sinulle tärkeästä aiheesta, josta kaipaat enemmän tietoa tai joka sinua askarruttaa. Olet tervetullut palveluumme sellaisena kuin olet, riippumatta taustastasi. Olemme täällä sinua varten!

Chat on auki ma-to klo 13-18 ja pe klo 13-15

Poikien Puhelimen chattiin pääset näiden sivujen oikeasta alakulmasta. Chatissa keskustelut käydään kahden kesken Poikien Puhelimen työntekijän kanssa ja puheluiden tapaan ne ovat luottamuksellisia.

Elokuun ensimmäisellä viikolla 2.-6.8. puhelin ja chat palvelee klo 13-16.

Poikien Puhelin YouTubessa

Poikast on vuorovaikutteinen podcast, joka striimataan livenä Poikien Puhelimen YouTubessa jokaisen kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 17. Lähetyksissä nähdään asiantuntijavieraita, joiden kanssa keskustelua erilaisista aiheista käyvät Poikien Puhelimen asiantuntija sekä nuorten ääntä edustava juontajavahvistus Eevert. Jälkilähetys on kuunneltavissa Spotifyssa.

Suora KellariLIVE striimataan torstaisin klo 15  Poikien Puhelimen YouTube-kanavalla. Voit osallistua lähetykseen kommentoimalla ja esittämällä mieltä askarruttavia kysymyksiä PP:n asiantuntijoille. Kevään viimeinen KellariLive 1.7. Paluu kesätauolta 12.8.

Kanavalta löydät myös vauhdikkaat videot, jotka keskittyvät kuuteen eri teemaan: ihmissuhteet, keho ja kasvu, seksuaalisuus, vapaa-aika ja ilmiöt, mielen hyvinvointi sekä taloustaidot.

Löydät meidät myös Instagramista.

Discord-servullamme voit jutella muiden kanssa yleisellä kanavalla. Jokaisen Poikast-livelähetyksen jälkeen voit myös jatkaa keskustelua jakson aiheesta Poikien Puhelimen asiantuntijoiden kanssa, aina kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 18-19.

Pakko kysyä – Ohjeita seksiin, kasvuun ja seurusteluun on vuonna 2016 julkaistu, erityisesti 11-15-vuotiaille pojille suunnattu kirja eräistä palvelumme yleisimmistä keskustelunaiheista eli murrosiästä ja kasvusta, seksistä sekä seurustelusta.