Poika seisoo selin musta pipo päässään katsellen maisemaa, jossa joki ja vuori. Aurinko paistaa hänen kasvoihin vuorten takaa.

Poikien Puhelin

Piirretty pojan pää, jonka sisään kirjoitettu sanat: seksuaalisuus, tulevaisuus, väkivalta, keho, tunteet, ihmissuhteet, mielenterveys, yksinäisyys, identiteetti, opiskelu, arvot, itsetunto, unelmat, moninaisuus, kiusaaminen ja arki.

Poikien Puhelin on tietoa ja tukea tarjoava palvelu pojille ja nuorille miehille. Soita tai chattaa kun olet juttuseuraa vailla!

Puhelimen symboli
Puhelin päivystää arkisin klo 13-18 numerossa 0800 94884

Tarjoamme kuuntelevaa korvaa, juttukaveria sekä hyödyllistä tietoa kaikissa elämään liittyvissä pulmissa ja tilanteissa. Voit jutella kanssamme mistä tahansa sinulle tärkeästä aiheesta, josta kaipaat enemmän tietoa tai joka sinua askarruttaa. Olet tervetullut palveluumme sellaisena kuin olet, riippumatta taustastasi. Olemme täällä sinua varten!

Puhelu on soittajalle maksuton ja soittaa voi nimettömänä. Puheluihin vastaa aikuinen, poikien maailmaan perehtynyt, koulutettu mieshenkilö.

Chat-keskustelun symboli
Chat on auki ma-to klo 13-18 ja pe klo 13-15

Poikien Puhelimen chattiin pääset näiden sivujen alareunasta. Chatissa keskustelut käydään kahden kesken Poikien Puhelimen työntekijän kanssa ja puheluiden tapaan ne ovat luottamuksellisia.

Sosiaalisen median symboli

Poikien Puhelin somessa

Poikast on vuorovaikutteinen podcast, joka striimataan livenä Poikien Puhelimen Twitch-kanavalla. Podcastissa käsitellään nuorten elämään liittyviä asioita ja ilmiöitä. Lähetyksissä nähdään asiantuntijavieraita, joiden kanssa keskustelua käyvät Poikien Puhelimen asiantuntija sekä nuorten äänitorvena toimiva juontaja Eevert. Katsojat voivat osallistua podcastiin striimin chatissa. Jälkilähetys on kuunneltavissa Spotifyssa.

Tulevat jaksot:
Ke 14.12. klo 16
Ystävyys. Historiansa viimeisessä Poikat-jaksossa studion valtaa Eevert kavereineen.

KellariLIVE striimataan torstaisin klo 16 Poikien Puhelimen Twitch-kanavalla. Rentoa hengailua ja pelaamista Soijiksen ja RanPon kanssa! Voit osallistua lähetykseen kommentoimalla ja esittämällä mieltä askarruttavia kysymyksiä striimin chatissa PP:n asiantuntijoille.

Verkkokurssin symboli

Tule Massimaisteri-verkkokurssille!

Poikien Puhelin on julkaissut Massimaisteri-verkkokurssin, jossa käsitellään talousaiheita hauskojen videoiden ja tehtävien avulla. Massimaisteri on kaikille 13-18-vuotiaille suunnattu, noin 40 minuutin pituinen verkkokurssi. Kurssilla opit muun muassa säästämisestä, kestävästä kulutuksesta, mainonnalla vaikuttamisesta ja lainanotosta.

Lue lisää ja tule mukaan klikkaamalla tästä