Parisuhteet

Parisuhde on yksi elämän tärkeimmistä suhteista. Hyvä ja läheinen parisuhde edistää terveyttä tukien samalla vanhempien ja lasten hyvinvointia.

Haluamme kulkea parien, sinkkujen ja perheiden rinnalla niin iloissa kuin suruissa. Tarjoamme nettisivuillamme ja Hyvä Kysymys -verkkopalvelussamme tutkittua tietoa parisuhteista ja sinkkuuden kysymyksistä.

Väestöliiton maksuttomiin parisuhdepalveluihimme kuuluu chat- ja puhelinvastaanottoja, tietoartikkeleita, parisuhdetestejä, nettikursseja, podcasteja ja videoita, jotka kaikki löydät Hyvä kysymys -palvelustamme. Siirry Hyvä kysymys -palveluun

Väestöliiton maksulliset terapia- ja perhepalvelut

Kaipaatko keskustella psykologin tai psykoterapeutin kanssa kasvotusten tai etävastaanotolla? Väestöliiton Terapiapalvelut Oy tarjoaa tukea erilaisissa elämäntilanteissa oleville asiakkaille. Vastaanotolle olet tervetullut yksin ja pariskuntana! We serve also in English. Vi betjänar också på svenska. Siirry sivulle: Väestöliiton Terapiapalvelut

Ajankohtaista parisuhteista