GGS ja tietosuoja

Generations and Gender Survey (GGS) -kyselytutkimus kerää tietoa hyvinvoinnista, pari- ja perhesuhteista, työelämästä ja asenteista sekä tulevaisuuteen liittyvistä toiveista ja epävarmuuksista.

Oletko tullut valituksi GGS-kyselytutkimukseen? Hienoa, tervetuloa osallistumaan!

Kyselystä saatu tieto auttaa tutkijoita ja päätöksentekijöitä ymmärtämään muutoksia esimerkiksi perheihanteissa sekä kartoittamaan tulevaisuuden haasteita.

Kyselyyn on valittu satunnaisesti 18–54-vuotiaita Suomessa pysyvästi asuvia henkilöitä. Vastaajiksi valitut henkilöt edustavat tietyn ikäisiä ja tietyllä alueella asuvia henkilöitä, eikä tilalle voi vaihtaa ketään muuta.

Pääset vastaamaan kyselyyn tämän linkin kautta. Syötä sivulle henkilökohtainen tunnuksesi, jonka löydät sinulle lähettämästämme kutsukirjeestä. Jos sinulla on kysyttävää tutkimuksesta, ota yhteyttä meihin.

Tietoja käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti ja ne tulevat ainoastaan tutkimuskäyttöön. Väestöliitto tallentaa otokseen valittujen henkilötiedot tietoturvallisesti seuraavaa tiedonkeruuaaltoa varten. Vastausaineisto, josta suorat tunnistetiedot on poistettu, tallennetaan tietoturvallisesti palvelimille. Kyselyaineistoa voivat käyttää tutkijat asianmukaisen hakemuksen ja tutkimussuunnitelman perusteella. Aineistoja säilytetään, kunnes niihin liittyvät tutkimushankkeet on saatettu päätökseen. Tutkijat sitoutuvat käyttämään aineistoa luottamuksellisesti.

Tietosuojaseloste

Venla Berg, tutkimusjohtaja